Ver la versión completa : Bendición
Francisco Aviles
12/12/2017, 21:30
Imagen tomada en Bali, donde la gente es muy religiosa y todo son ofrendas y bendiciones9297
Jaume Franch
13/12/2017, 09:48
Molt bona, Xiscu.
Elisabet Marti
13/12/2017, 16:35
Tant la mirada de concentració com el moviment de l'aigua fan molt interessant aquesta foto!
Aquest agost vaig a Bali a un casament ("lamentablement" catòlic... ho dic per els rituals). Has penjat algun reportatge a dins del FF? Si tens cap consell serà benvingut! :-)
D'acord amb la Bet. El moviment de l'aigua és molt bo i li dóna dinamisme a la imatge. Només li trobo una pega a la foto i crec que estaràs d'acord amb mi, Xiscu. Aquests blaaaaaancs! :)
Francisco Aviles
13/12/2017, 19:29
D'acord amb la Bet. El moviment de l'aigua és molt bo i li dóna dinamisme a la imatge. Només li trobo una pega a la foto i crec que estaràs d'acord amb mi, Xiscu. Aquests blaaaaaancs! :)
Si Vicenç, hi havia una llum molt forta i els blancs són molt blancs, siii...ei-7
Francisco Aviles
15/12/2017, 10:40
Tant la mirada de concentració com el moviment de l'aigua fan molt interessant aquesta foto!
Aquest agost vaig a Bali a un casament ("lamentablement" catòlic... ho dic per els rituals). Has penjat algun reportatge a dins del FF? Si tens cap consell serà benvingut! :-)
Gracies.
Elisabet, no he publicat cap reportatge de Bali.
Segur que t'agradarà és un bonic país i amb gent molt amable, i amb unas costums i tradicions fantàstiques, un país amb uns colors magnífics.
L'única pega és la calor, molt humit i sufocant.
No sé el clima a l'agost quan tu vas, jo i vaig ser al novembre-desembre i era terrible.
El meu únic consell, és com molts altres països, si menges fora dels hotels, ves amb compte amb les verdures i peixos, molts llocs no hi ha neveres i la higiene no existeix.
La meva dona va estar fins i tot ingressada en un hospital, per alguna cosa que vam menjar.
Segur que t´agradará molt