PDA

Ver la versión completa : Llaminers / Golosos



Elisabet Marti
02/01/2018, 23:45
Hola de nou (aprofito que estic de vacances... i segueixo "treballant" amb les fotos i el PS).
Avui m'estreno amb la fotografia de carrer. Aquesta m'agrada perquè em recorda aquelles fotos de postguerra on els nanos s'amorraven als aparadors de les pastisseries a alimentar-se a través dels ulls....
A nivell d'edició he fet el possible per compensar l'escena exterior, que m'havia quedat molt blavosa (de fet el fons encara ho està però no m'en surto per reduir-ho).

9398

Jaume Franch
03/01/2018, 00:58
M'encanta la foto.
El blau: Per a mí, que ho se fer, és molt fàcil corregir aquest blau.
T'adjunto la foto bastant corregida de blaus. Si vols t'envio un tutorial de com ho he fet (ignoro si ja saps treballar per capes...)
9400

Elisabet Marti
03/01/2018, 01:03
Celebro que la foto t'agradi! :-)

Si pots per favor, envia'm el tutorial. Sé aplicar capes però no he aconseguit reduir el tò blavós per deixar-la com tu ho has fet. Gràcies!

Jaume Franch
03/01/2018, 01:10
Val, m'ho apunto.
Per cert, darrera el blau aquest, no t'he fet comentari sobre les altes llums o zones sobreexposades...

Joan A. Gomila
03/01/2018, 01:38
Deixant de banda el que ja ha comentat en quan a tècnica d'edició en Jaume, dir-te que m'agrada molt l'escena que has captat.

Francisco Aviles
03/01/2018, 13:50
Bona !!
Imatge de carre

Lafebre
03/01/2018, 17:29
Mira, a mi amb aquesta foto em passa quelcom similar que amb la "Skate", que la presa en si mateixa, reproduint aquesta simpàtica escena de carrer, m'agrada força. Pel que fa l'edició, abans que els blaus del carrer (què tembé), crec que és fa més necessari baixar les zones sobreexposades de dins la botiga. Per això hauries de tornar a l'ACR :(. És que l'escena no era pas gens fàcil em qüestió de llums, eh!. Molt bona visió de la foto.

Joan Carres
03/01/2018, 19:10
Ben vista. Molt humana. Millor amb els blaus corregits. En aquesta foto tot -la finestra, la mirada de la gent, el dit- et porta cap als pastissos i descobreixes que no estan ben definits, inclús cremats (no els pastissos sinó la llum blanca). Jo miraria de treballar una mica aquests pastissos per guanyar definició i acabar de tancar aquesta dolça foto. M'agrada.

Carlos Silvestre
04/01/2018, 15:53
Me gusta la idea, el aspecto humano con todas las miradas puestas en ese dedo que elige pastel.
Se me ocurre que la foto puede mejorar si recortas de manera que no salga el fondo de la calle con gente ya que desvía la mirada del sujeto principal: los pasteles. Y...¿en monocromo?
Buena foto Elisabet!!!

Narcis Arpi
04/01/2018, 16:56
Bona imatge del dia a dia al carrer, que no sempre surten bé, sobretot en aquest cas per les diferencies en las llums. A mi em crida més l'atenció el blau del fons que la sobreexposició de l'interior, però son dues oportunitats de practicar.

Bep Taltavull
05/01/2018, 11:45
M'encanta aquesta fotografia Bet, i per mi, el plus de la fotografia és precisament aquest contrast de tons freds i càlids, que jo encara accentuaria més en lloc de corregir.
A vegades, per buscar l'interés de l'espectador buscam desenfocs, contrastos de llums, de colors, però igual de vàlid és el contrast de temperatures... m'agrada molt així.
EscarapelaFF 100x

Elisabet Marti
05/01/2018, 11:53
Gracies per compartir els vostres punts de vista. M’ajuda força imaginar-me la foto amb les diverses opcions que planetgeu.

Bep, el tema de les temperatures em va molt però molt gran.... casualitat que hagi quedat d’aquesta forma. :-)

Bep Taltavull
05/01/2018, 11:55
Gracies per compartir els vostres punts de vista. M’ajuda força imaginar-me la foto amb les diverses opcions que planetgeu.

Bep, el tema de les temperatures em va molt però molt gran.... casualitat que hagi quedat d’aquesta forma. :-)
Tu fas servir lel balanç de blancs en automàtic en càmera?? Prova a elegir tú mateixa la temperatura, veuras quin canvi

Elisabet Marti
05/01/2018, 19:49
Tu fas servir lel balanç de blancs en automàtic en càmera?? Prova a elegir tú mateixa la temperatura, veuras quin canvi

Normalment si, en Auto. A menys que sigui una posta de sol o un cas puntual. Pero no sempre sé on vull anara a parar. És un cas clar de butinitis aguda (anar prement botonets de la camara sense criteri).
Ho poso a la llista de pendents a apendre( comença a ser llarga! :-)

Tito Felix
06/01/2018, 10:49
Bona foto Bet!!

Pepe Peñafiel
09/01/2018, 19:35
Excelente imagen y bien manejada con ese rango lumínico entre calle y tienda.
Me pasa como a Vicenç la escena ya me gusta de por si.

Elisabet Marti
09/01/2018, 23:03
Moltes gràcies Tito i Pepe! :-)

Manel Almar
10/01/2018, 10:13
M´agrada com t´ha quedat..bona imatge i millor escena Bet.ei-7