PDA

Ver la versión completa : Suportant la sequera

Lafebre
18/01/2018, 20:54
En veure aquest arbre vaig quedar seduït per la seva soca, les arrels a la vista, el dibuix de les rames i, malgrat la visible sequera, l'afany de sobreviure que mostrava. He volgut pujar aquesta imatge perquè també està feta amb el Silver i crec que pot servir d'exemple dels matisos que pot arribar a donar. Tot s'ha de dir però, la llum de l'escena era molt bona. Estava mig emboirat i no hi havia llum directa del sol.

9479
ISO 200
Nikkor 24-70 a 42 mm, f/9
1/320 sec.

Francisco Aviles
19/01/2018, 09:55
Fantastica !!
I com tu dius amb una varietat de grisos i negres de luxe

Narcis Arpi
19/01/2018, 20:40
Molt maca Vicenç i el BN molt encertat.

Joan A. Gomila
19/01/2018, 22:34
M'agrada la idea i el processat que li has fet. De totes maneres havent-hi la bruma que comentes i la bona llum que tenies, crec que amb color i buscant un processat més suau pots aconseguir també una foto agradable i diferent d'aquesta. Segurament ho deus haver valorat i si has triat aquest processat (que m'agrada bastant) deu ser per que a tu també t'agrada més així.

Una cosa que no em convenç és la zona de la sorra: la veig amb excés d'enfocament (potser sigui un excés de contrast també en haver aplicat el filtre de silver efex), la duresa que hi ha a la zona de les rames de l'arbre no em molesta per que ajuda a donar més força a la idea de la sequera però si que ho hauria suavitzat a la zona de l'arena amb una màscara d'una opacitat baixa. Tot i açò, és un gust personal meu.

Pepe Peñafiel
21/01/2018, 13:45
Preciosa imagen Vicenç, preciosa edición.
Me da la impresión que , de haber sido posible, el haber buscado una orientación mas a la derecha para evitar superponer las ramas con los árboles del fondo aún le favorecería más, pero seguro es algo que ya valoraste.
Me encanta ese BN

Carlos Silvestre
22/01/2018, 16:02
Un procesado impecable. Los diferentes tonos de gris dan una sensación de profundidad magnífica.EscarapelaFF 40x

Juan Cuadros
23/01/2018, 23:35
Magnifica e impecable procesado. Me encanta.

Raul Sintes
25/01/2018, 17:56
Impressionant imatge!!