PDA

Ver la versión completa : Flor abstracta

VLafebre
10/03/2013, 20:19
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=13578 3&g2_serialNumber=2

imported_admin
10/03/2013, 20:20
Quina preciositat!.
I... no expliques res més?.

miquel
11/03/2013, 01:05
Eso, que se explique. Buen efecto.

PepePenafiel
11/03/2013, 11:36
Pues me encanta el resultado. Y también me gustaría la explicación de su realización.
Fotofindera, es diferente.

juancuadros
11/03/2013, 13:44
Hola Vicenç: Me gusta mucho este juego de luces y color con forma de flor. También "el como se hizo" que al ser abstracto me ocurre como a los compañeros. No lo entendí. Un saludo.

beptaltavull
11/03/2013, 19:15
Pues me encanta el resultado. Y también me gustaría la explicación de su realización.
Fotofindera, es diferente.

Totalment d'acord amb en Pepe [smiley=thumbsup.gif]

VLafebre
12/03/2013, 17:29
Com podeu suposar, no vaig possar cap dada ni comentari al pujar la foto expressament, ja que no volia condicionar les vostres reaccions, fossin quines fossin.

Suposo que ho vàreu encertar el primer moment, això no és cap foto, sinó una creació amb PS, partint de zero, sobre un document nou. No hi pot haver cap imatge igual ja que el resultat de cada pas és a base de prova-error i, de segons quins pasos, no queda rastre del camí. A mi me'l van ensenyar a fer la setmana passada (amb un PC al davant) i en vaig prendre apunts, però sóc incapaç d'explicar-ho només en text, sense il.lustrar-ho amb cap captura de pantalla. Si realment esteu interessats, sense presses, puc intentar confeccionar uns apunts il.lustrats (no goso anomenar-ho tutorial) i enviar-vos-els per e.mail.

imported_admin
13/03/2013, 15:55
Molt interessant, Vicenç. A hores d'ara, ja et devies imaginar que aquests jocs m'encanten.
Has emprat mai algun programa per enregistrar en vídeo el que fas en el monitor, incloent la veu mentre ho expliques?
Seria un bon mètode per explicar-nos com es fa.
Per si t'interessa, jo empro el "Screen Recorder".

Sempre he pensat que, tard o d'hora, sortirà (si no hi és ja) un moviment artístic de art pictòric digital. ::)

VLafebre
13/03/2013, 18:16
Molt interessant, Vicenç. A hores d'ara, ja et devies imaginar que aquests jocs m'encanten.
Has emprat mai algun programa per enregistrar en vídeo el que fas en el monitor, incloent la veu mentre ho expliques?
Seria un bon mètode per explicar-nos com es fa.
Per si t'interessa, jo empro el "Screen Recorder".

Sempre he pensat que, tard o d'hora, sortirà (si no hi és ja) un moviment artístic de art pictòric digital. ::)
No Jaume, no n'emprat mai i, si vols que et sigui sincer, tampoc és que m'ho plantegi de fer-ho. És fent fotos com realment jo gaudeixo. ;)

joangomila
16/03/2013, 09:55
Jo vaig fer un curs subvencionat per sa CAEB per apendre a utilitzar las eines de PS i era més destinat a diseny digital que no tant a fotografia però a jo em va anar prou bé per a consolidar el que ja sabia i sa veritat és que aprens a fer moltes coses més enllà de la fotografia tot i que jo tampoc hi he entrat en aquest camp per a jo també em satisfà molt més la fotografia.

CarlosSilvestre
20/03/2013, 09:00
Entramos en el terreno del diseño gráfico y no en el de la fotografía. En cualquier caso es un resultado interesantísimo y practicar estas cosas ayuda a manejar con soltura el PS.
Excelente experimento.