PDA

Ver la versión completa : Sol post



Raul Sintes
06/06/2018, 18:47
Dissabte passat per es Castellar a Ciutadella. Doble exposiciò. Iso 100; f/14; d.focal 18 mm. exposiciò 1' per el cel i la mar i 1/13' per ses roques.

10121

Joan A. Gomila
06/06/2018, 20:58
Bona idea la de fer doble exposició. A primer cop d'ull no veig defectes d'edició en l'acoplament de les dues imatges.

En general m'agrada com t'han quedat les roques ja que dona idea de que el sol ja s'havia amagat.

L´horitzó, tot i estar molt centrar, en aquest cas, no em molesta.

Bona feina i bona foto.

Carlos Silvestre
06/06/2018, 22:05
La parte del cielo me gusta. Las rocas las veo con una tonalidad cian que no acaba de convencerme.

Joan A. Gomila
06/06/2018, 22:12
La parte del cielo me gusta. Las rocas las veo con una tonalidad cian que no acaba de convencerme.És algo que también le había notado pero no me atreví a comentar por dudar si era mi monitor pero veo que no...

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Lafebre
07/06/2018, 13:07
Una molt atractiva imatge, Raül. Coincideixo amb els companys amb lo del cian a les roques, però crec que amb una simple disminució de la saturació a les zones afectades queda resolt el problema. I penso que la foto s'ho mereix, de provar-ho.

Cisco Dura
07/06/2018, 21:10
També coincideixo amb el to de les roques (cian), bona feina amb la doble exposició.

Jaume Franch
07/06/2018, 22:39
Molt bona foto, Raül. Val la pena tenir en compte els concells dels companys.

Lluis Surralles
08/06/2018, 14:19
M´agrada molt la foto. Aquestes reflexes de l´aigua són inmillorables. Per posar-li un pero. Jo relallaria una mica el cel. La part de dalt no aporta masa i s´ajustaria mes a la regla dels terços. En canvi les roques de baix, blaves, si que m´agraden.

Elisabet Marti
08/06/2018, 23:15
D'acord amb els companys amb el tema de la roca blavosa, dóna l'impressió que l'haguessis il·luminat artificialment. La resta m'encanta, i ems embla perfecte l'horitzó centrat per donar protagonisme al cel.
Molt guapa.

Narcis Arpi
09/06/2018, 10:45
M'agrada molt la fotografia. D'acord amb provar el tema de la dominant de les roques. En una sortida o posta de sol el cel te molt de valor i no tocaria res.

Pepe Peñafiel
10/06/2018, 10:09
muy buena imagen.La arte celeste, estoy de acuerdo, está clavada para mi gusto. La terrestre, con rectificar esa dominante y quizá valorar subir algo luminosidad quedaría mas redonda si cabe.
Felicidades la compo es una delicia

Raul Sintes
13/06/2018, 17:28
Moltes gràcies companys per comentar la foto. La desiciò del horitzò centrat està fet a posta. En quant a les roques, he seguit el consell d'en Vicenç, he desaturat la zona i aquest és el resultat final.

10154

Lafebre
13/06/2018, 18:33
Raül, m'he hagut de posar les ulleres dels diumenges per apreciar la dessaturació a les zones comentades :rolleyes:. Ara en serio, no sé què opinaran els companys, però si es tractava de baixar els blaus de les roques, jo provaria de donar-li una altra volta a la femella, a veure que et sembla.