PDA

Ver la versión completa : Remant

Elisabet Marti
08/06/2018, 23:27
Us deixo un parell de fotos que he tirat aquesta tarda, al Canal Olímpic de Catalunya.
M'agrada més la primera, per la posició de les figures.

N'estic especialment contenta perque les he fet amb tot en Manual (obturació, Iso, velocitat i enfoc). Amb la temperatura i els blancs encara no m'hi he posat :-)
Però tirar en manual és una cosa que fa menys d'una any mai hauria dit que arribaria a fer....!

Iso 200, 1/320s, f22, eq35=240mm

10132

Iso 200, 1/640 sec, f22, eq35mm= 270mm

10133

Carlos Silvestre
09/06/2018, 08:54
Disparar en "manual" te da la posibilidad de hacer "exactamente lo que quieres hacer" aunque a veces la situación no da tiempo para adecuar parámetros y es muy útil tirar en prioridad de apertura o de velocidad, compensando la exposición. Depende de lo que quieras obtener.
Estos contraluces están bien pensados y realizados. Seguro que habrá discrepancias sobre el recorte de la imagen o composición pero, vaya, son dos buenos contraluces.

Lafebre
09/06/2018, 10:21
Entenc que estiguis contenta, Bet. Comparteixo el comentari d'en Carlos que d'una manera senzilla però molt entenidora ha explicat les avantatges i desavantatges de disparar en manual. Comparteixo amb tu les preferències per la primera foto. Respecte al retall o composició que també comenta en Carlos, personalment crec que en aquests casos, si la figura fos més petita i es veiés sencera dins del 'marc de l'aigua', seria millor, però vaja, també crec que són dos bons contrallums.

Narcis Arpi
09/06/2018, 10:31
Les siluetes m'agraden en les dues fotografies, però em quedo amb la primera perquè el resultat de l'aigua, sobretot per sobre dels caps, crec que es millor.

Elisabet Marti
09/06/2018, 12:08
Carlos a eso me referia. El Manual es útil en casos concretos y me alegro de haberle “perdido el miedo”.

Respecte al retall, també vaig pensar en fer la foto més allunyada ( i de fet en vaig fer algunes), però el reflexe del sol era força estret i quedava massa aigua fosca. Jo volia que el reflexe ocupés tota la foto.

Carlos Silvestre
09/06/2018, 14:23
Carlos a eso me referia. El Manual es útil en casos concretos y me alegro de haberle “perdido el miedo”.

Respecte al retall, també vaig pensar en fer la foto més allunyada ( i de fet en vaig fer algunes), però el reflexe del sol era força estret i quedava massa aigua fosca. Jo volia que el reflexe ocupés tota la foto.

¡¡¡Cuidado que engancha!!!ei-7

Elisabet Marti
09/06/2018, 14:27
¡¡¡Cuidado que engancha!!!ei-7

Esa es la idea! 😉😬

Joan A. Gomila
09/06/2018, 15:55
Enhorabona per anar perdent el respecte o la por a determinades maneres de fotografiar, com ara l'ús en modus M.

El resultat el veig força atractiu, tot i que també pens que la composició pugui millorar un poc variant els punts de retall, però és una qüestió de gust personal.

Jaume Franch
09/06/2018, 16:19
Enhorabona per estrenar-te i atrevir-te a disparar en manual, sobretot en aquestes escenes.

Cisco Dura
09/06/2018, 16:58
Dos bons contrallums. També em qued amb la primera, encara que si discrep com has retallat o ha quedat de retallada la imatge. Però al cap i a la fi el resultat és bo. El dispara amb manual, crec que els companys i sobretot en Carlos ho ha deixat clar.

Elisabet Marti
09/06/2018, 17:48
Tant bon punt pugui pujaré les fotos originals per si algú té ganes de mostrar-me el seu retall.
Però no puc porque aquesta nit s’ha actualitzat el windows i sembla que m’ha deixat sense RAM... 😤😤😤
No puc ni usar el PS!!!!

Alfredo
09/06/2018, 19:53
Me quedo con la primera, aunque tal vez me gustase mas si no estuviese recortada la proa de la piragua.

Pepe Peñafiel
10/06/2018, 10:15
De acuerdo con los compañeros. Buenos contraluces.

Jaume Franch
10/06/2018, 16:23
Tant bon punt pugui pujaré les fotos originals per si algú té ganes de mostrar-me el seu retall.
Però no puc porque aquesta nit s’ha actualitzat el windows i sembla que m’ha deixat sense RAM... 
No puc ni usar el PS!!!!

Esperarem que el teu ordinador estigui operatiu, doncs

Francisco Aviles
10/06/2018, 17:06
Molt bé Bet !!
M'agrada més la primera, però jo la voltejaria en horitzontal, és a dir en direcció de d'esquerra a dreta