PDA

Ver la versión completa : Beure amb mesura



Lluis Surralles
10/07/2018, 17:38
De la mateixa sessió d´eines10227

Carlos Silvestre
10/07/2018, 17:55
Ingenioso título y me gusta mucho más que la anterior.

Lafebre
10/07/2018, 19:06
M'agrada, Lluis, tant d'idea com de realització. Molt bona composició tant d'elements com de colors. El fons el trobo molt ben escollit. Sens dubte, per mi aquesta és la millor de la sèrie.

Elisabet Marti
10/07/2018, 22:06
Lluis estas finissim amb els titols últimament :-)
També em quedo amb aquesta, tot i que sóc republicana :-P

Jaume Franch
10/07/2018, 23:57
Passo per alt aquesta petita al.lusió pol.lítica de na Bet, però ho comento perque ningú es senti legitimat a contestar-li sobre el tema ideològic que, obviament ha estat dit de broma.
Pels que sigueu nous: us recordo que a les normes del fòrum del Grup FF, que tots hauríeu d'haver llegit, consta la prohibició de parlar de tres temes: Religió, Política i Esports.
. . . . . . . . . . . . . . . . .

La foto: També m'agrada molt però la imatge i el vermell d'aquest got no em convenç.

Bona imaginació , Lluís. Excel.lent títol.
Exprem aquest tema d'eines que pot donar molt de sí.

Lluis Surralles
11/07/2018, 08:22
Jaume perdona que insisteixi en el tema republicà, pero és que no ho entenc. Jo també soc independentista i repubicà pero no veig la relació que pot tenir la foto ò el titol amb la republica. M´ho pots aclarir, Bet. Tot sense cap mal rotllo ni males interpretacons, pero és que no ho entenc.

Lluis Surralles
11/07/2018, 08:30
Aaaaara ho entenc Bet. És evident que a aquesta eina li hauriem de canviar el nom. Deixo el tema per tallat. El Boss ja deu estar amb la mosca a l´orella.

Francisco Aviles
11/07/2018, 09:51
Bona, LLuis idea de 10

Elisabet Marti
11/07/2018, 13:17
Aaaaara ho entenc Bet. És evident que a aquesta eina li hauriem de canviar el nom. Deixo el tema per tallat. El Boss ja deu estar amb la mosca a l´orella.

Lluís, has estat molt fi amb els noms de les fotos, i la meva petita aportació i col·laboració era fer una broma en humor totalment blanc, donat que l'eina de la foto s'anomena PEU DE REI. No té més.


Jaume: personalment i tot i que em jugui una altra amonestació (ara no recordo si al contracte del FF vaig firmar que no pogués donar l'opinió al BOSS ;-P ...després ho reviso) penso que estaria bé saber distingir entre fer humor i fer política o faltar al respecte. I no ho dic només per aquest post, sinó per d'altres posts d'altres companys.

Però vaja, ja no ve d'una targeta groga al meu historial... ;-)

Jaume Franch
11/07/2018, 16:38
Nois (plural genèric), sé que quan faig aquest tipus d'advertiments us podeu pensar que us estic renyant. Però no és així. Fins hi tot, vaig trobar enginyósa la broma de na Bet. Bet, ningú dubte de la blancura del teu acudit. Ah, i tú no tens cap amonestació, cap.

Tot i que ja m'ha passat altres vegades que s'em tatxi d'exagerat, em crec amb l'obligació d'avisar. La meva intenció és evitar que, malgrat es faci broma, el contingut doni peu a iniciar una discusió sobre aquests temes prohibits. És com un tallafocs. Rès més.
Digueu-me exagerat, val. Però no hem de jugar amb una pedra foguera si hi ha material sensible a prop.

Crec que m'he explicat prou be.
Jo tancaría el tema aquí, si no us importa; o, si voleu, podem seguir discutint fòra d'aquest tema fotogràfic d'en Lluís.

Elisabet Marti
11/07/2018, 22:14
Entesos!!!
:-)

Narcis Arpi
12/07/2018, 10:59
Lluís, m'agrada la fotografia, però em falta una mica de detall a la part del peu de rei que enganxa el got.

Pepe Peñafiel
13/07/2018, 18:30
Coincido con el comentario de Carlos. Muy buena Lluis