PDA

Ver la versión completa : Sa nitja ii



Tito Felix
20/07/2018, 08:43
Segundo intento de pillar la VL en es port de sa Nitja. Esta vez utilice una luz más calida para iluminar las barcas. Cambie un poco la composición para no tener 2 fotos iguales. Está hecha sobre las 12 de la noche. ISO 3200 F/2,8 25 SG


10256

Jaume Franch
20/07/2018, 09:07
Composición de lujo.
Primer plano también.
Creo recordar que, en otras ocasiones, te he criticado el cielo por falta de protagonismo.
A pesar de eso, me encanta esta foto.

Lafebre
20/07/2018, 12:51
Doncs a mi m'agrada molt. Tant la composició com la il·luminació de les barques.Molt. Si alguna cosa hagués de dir és que crec que el primer pla de l'esquerra té massa llum i això distreu una mica. Crec que té molt fàcil solució i opino que la foto s'ho mereix.

Cisco Dura
21/07/2018, 16:57
Coincideix amb l'opinió d'en Vicenç, i pel meu gust (açò és personal) la VL crec que té poc protagonisme. (Ho he dit abans és un gust personal)

Bep Taltavull
23/07/2018, 20:26
Molt bona composició Tito!! Em sobra, o té massa protagonisme aquest primer pla de l'esquerra tant il.luminat i a lo millor canviaria la temperatura cap a càlida.

Pepe Peñafiel
24/07/2018, 08:57
Me gusta esta nocturna. Destaco la luminosidad de las barcas. Me encanta

Joan A. Gomila
24/07/2018, 19:10
Compositivament m'agrada molt i també m'agrada la il.luminació tant uniforme que t'ha quedat al primer plà. Moltes vegades quan il.luminem amb un llantera poden quedar zones més il.luminades que altres però en aquest cas t'ha quedat bastant uniforme.

Si que és cert, com apunta en Bep, que es podria baixar una mica la il.luminació d'aquest primer plà per que doni més sensació de nocturnitat (i alevosia, jejeje).

La VL t'ha quedat força bé, crec que es pot treure un poc més de detall fent un processat més laboriós de la zona de la VL però tal com la presentes es prou atractiva.

El que em molesta és la distorsió de lent que te la proa del llaut de la dreta, encara que entenc que corregir-ho és molt complicat si no es volen alterar els punts dels estels. Estaria bé saber amb quina DF vas disparar.