PDA

Ver la versión completa : Agility



Joan A. Gomila
09/08/2018, 11:09
El passat mes de març vaig assistir a una prova al Club Agility d'es Migjorn. Em sembla que en aquell moment no vaig penjar cap foto d'aquest esdeveniment esportiu.

Exif: Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 200 mm, ISO 1000, f/8, 1/1600. La foto està retallada per eliminar elements indesitjables que sortien i al mateix temps per tenir una composició més agradable a la vista.

10325

Jaume Franch
09/08/2018, 17:57
Molt bona captura.
Com saps, el fet de que a casa tinguem un Boerder-Collie ens fa especialment sensibles a aquestes imatges.

Lafebre
10/08/2018, 11:51
Simpàtica presa. M'agrada el moment captat i la composició. Crec que has encertat de ple en els paràmetres de càmera, tot i que amb un diafragma quelcom més obert encara s'hagués desenfocat més el fons.

Pepe Peñafiel
11/08/2018, 15:08
Imagen muy oportuna, Excelente captura

Carlos Silvestre
13/08/2018, 16:23
El momento idóneo del salto.

Tito Felix
15/08/2018, 16:37
M'agrada sobretot es detall de sa ma.

Narcis Arpi
16/08/2018, 06:43
Bona imatge. Entenc que anivellar la barra li canvia la posició a la foto del senyor?. Si es així, jo no tocaria res.

Joan A. Gomila
16/08/2018, 12:14
Anivellar la foto implica donar més espai per sobre per tal de que la mà quedi en un lloc agradable a la vista i això implicava que sortissin elements no desitjats a la zona alta que distreuen la vista, per aquest motiu vaig decidir deixar-la així.

Bep Taltavull
17/08/2018, 21:58
Molt bon moment captat, tant d'es ca com del entrenador, personalment crec que hauria obert més diafragma i baixat ISO

Joan A. Gomila
17/08/2018, 23:48
Gràcies, pels comentaris.

Bep, el tema de tenir aquest diafragma es deu a que els cans aquets van molt ràpids i mai salten allà mateix, per tant em vaig voler assegurar una bona PdC i al mateix temps una bona velocitat d'obturació per a poder congelar el moviment. Evidentment amb unes altres condicions hauria fet el que dius ja que és molt lògic si no fos per aquest fet de que cada ca fa al salt des de distancies diferents.

Raul Sintes
19/08/2018, 12:00
Una pregunta tonta Joan, ¿dispares en ráfagues? T'ho demano perque mai he fet fotos de persones u objectes en moviment i m'agradaria provar-ho perque endevinar el moment del salt si més no, té de ser una xiripa!!

Joan A. Gomila
20/08/2018, 13:12
Una pregunta tonta Joan, ¿dispares en ráfagues? T'ho demano perque mai he fet fotos de persones u objectes en moviment i m'agradaria provar-ho perque endevinar el moment del salt si més no, té de ser una xiripa!!

En aquest cas vaig disparar en ràfaga per que per jo era una nova disciplina, però per exemple quan faig fotos de volei només faig un dispar i, segurament es dia que torni a fer fotos d'aquesta competició d'agility també ho faré amb un sol dispar (es tracta bàsicament estar molt atent al moment en que has de disparar.

Jaume Franch
20/08/2018, 17:07
En aquest cas vaig disparar en ràfaga per que per jo era una nova disciplina, però per exemple quan faig fotos de volei només faig un dispar i, segurament es dia que torni a fer fotos d'aquesta competició d'agility també ho faré amb un sol dispar (es tracta bàsicament estar molt atent al moment en que has de disparar.

Estic d'acord amb aquest sistema d'únic dispar en el moment calculat. Això m'ho va ensenyar en Vicenç, un dia que vam anar a fer fotos al tenis.

Raul Sintes
22/08/2018, 17:26
Moltes gràcies Joan A.