PDA

Ver la versión completa : La millor foto de fauna....? Potser...



AntoniCladera
24/02/2011, 12:55
Buteo buteo. cast:Ratonero Men: Aligot

...Crec que la més difícil i la que més sort he tingut segur que ho ha estat. La millor?... de moment és, crec, de les millors que tenc de rapinyaires.
Es tracta com heu vist d'un aligot, una espècie rara a Menorca, molt rara i sobretot en la seva fase clara...(blanquinosa).. En tenc unes quantes d'un altre de fase fosca i crec que aquesta és més espectacular.

Feia 3 hores que esperava si venia la bestiola i amb l'equip següent:
D300s
Sigma500mm
Nikkor 1,4x
total distancia focal: 1050mm

Vaig veure uns milans que volaven prop d'on era i vaig pensar,..."no fos cosa que qualcú s'atracàs molt... i no pugui fer cap foto d'aprop..."

Així que canvii d'equip en 20 segons:
Nikon D700
Sigma 500mm
Distancia focal total: 500mm


La sort va voler que aquesta preciositat vingués volant s'aturàs a 50mts i tornàs a venir volant... va fer un gir ràpid a la dreta, es va ensumar cosa, va veure cosa... Vaig tenir temps de fer-li una ràfaga de tres fotos en pla i tornà a partir per no venir més....
1 vol, 1 gir, 1 segon, tres fotos....
De les tres, a una li vaig fer la manicura(urpes tallades, poquet, però tallades), a L'altra una punteta de l'ala..... joooder jo ja tremolava... i la darrera... la darrera va encaixar al fotograma... nirvis, suor, alegria continguda...uff!!
A més, a la foto que surt bé, la que vos mostr, el cap està per defora de les ales i a les altres, no... menys mal!!! no és el mateix.... amb el cap dintre perd molt, ja que no surt tan definit i una part obscura pot disimular la forma del bec o altra part important...(però que cony dic!!! si hauria d'estar content en qualsevol de les tres....!!!) Però ja que n'hi ha una de bona, puc racionalitzar....
Només hi ha un molt petit retall a la dreta per reencuadrar....
Bé, no vos vull enredar més...
Esper que vos agradi...
Salut! ;)



https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=52229 &g2_serialNumber=2

F/5.6
1/1250
Iso 800
Medició puntual
Enfoc servo als 51punts amb prioritat al centre.(no 3D, ja que hagúes pogut pifiar-la)
Ràfaga a 7fps

imported_admin
25/02/2011, 18:23
Magnífica foto.
Emocionant vivència.
Ens fas sana enveja i ens sentim orgullosos de que ens participis aquest plaer que sents al aconseguir aquest tresor.

Sería molt irreverent "donar"un ditet d'aire pel marge superior, perque les plomes quedin no tan retallades per l'enquadrament?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6028& g2_serialNumber=2

AntoniCladera
26/02/2011, 07:50
Sería molt irreverent "donar"un ditet d'aire pel marge superior, perque les plomes quedin no tan retallades per l'enquadrament?
:o :o :o :o :o :o :o :o
Jaume!!!* ;) La foto no està retallada per la part de dalt.... L'animal venia volant cap a jo i va fer un gir impactant, Es tracta d'una rapinyaire (no són gaire petites, tenen una envetgadura d'ales de 120cms a 130cms!!!) Tu imagina la sort que vaig tenir de ficar-lo dins el fotograma....
L'altra que vaig fer no vaig poder tenir tanta sort...a aquella si que li vaig tallar una punta de les ales i quina ràbia.....
En fotografia de natura no tens temps a composar, són dècimes de segons, centèsimes i has de decidir,,, sobretot si la bèstia et ve de front....

Gràcies pel comentari Jaume!!!! ;)

joangomila
26/02/2011, 10:30
Amb totes les dificultats que comporta la fotografía d'animals amb moviment, crec que no es pot demanar més a la foto, vull dir que és gairebé impossible que pugui sortir millor. Que hi havia al terra? alguna de les gramaneres que en Sebestià et va donar?* ;)
Precisament avui matí a primera hora he anat a que en Sebastià Lluch (bon aficionat a la fotografia d'aus) em tallàs els cabells i precisament em comentava que havies penjat aquesta foto a fotonatura. Quina sorpresa entrar al fòrum i trobar-me-la aquí!
Hem estat parlant de fotografia tot el temps i li he dit que es posi en contacte amb tu per que està interessat amb poder disparar amb Raw i no sap per on partir amb açò.
Per cert, les fotos que fa en Sebes també son molt bones, crec que seria un bon fitxatge pel grup Fotofinde, a veure si l'animes.
M'agrada molt tota l'explicació que dones sobre com has fet la foto, encara que sembli una mica llarg d'explicar, està molt bé coneixer les condicions amb les que s'ha pres una imatge.
Enhorabona, Toni!!!

imported_admin
27/02/2011, 09:00
Sería molt irreverent "donar"un ditet d'aire pel marge superior, perque les plomes quedin no tan retallades per l'enquadrament?
:o :o :o :o :o :o :o :o
Jaume!!!* ;) La foto no està retallada per la part de dalt.... L'animal venia volant cap a jo i va fer un gir impactant, Es tracta d'una rapinyaire (no són gaire petites, tenen una envetgadura d'ales de 120cms a 130cms!!!) Tu imagina la sort que vaig tenir de ficar-lo dins el fotograma....
L'altra que vaig fer no vaig poder tenir tanta sort...a aquella si que li vaig tallar una punta de les ales i quina ràbia.....
En fotografia de natura no tens temps a composar, són dècimes de segons, centèsimes i has de decidir,,, sobretot si la bèstia et ve de front....

Gràcies pel comentari Jaume!!!! ;)

No m'he explicat be, Toni. Lo d' "irreverent" anava en el sentit de clonar un pel el marge superior i donava per descomptat el que m'expliques.
Abans de dir-t'ho vaig fer la proba i, jo ho faria si no ha d'anar a concurs o l'hem de publicar a FF. Per cert, m'agradaria posar-la en la propera edició. Puc?, retocada per dalt?. La vols veure abans?.

CarlosSilvestre
27/02/2011, 20:03
La foto, no podía ser de otra manera siendo tuya, excelente. Menuda pose!! La manera en que narras la secuencia me evoca a Félix Rodriguez de la Fuente.

AntoniCladera
27/02/2011, 20:57
Jaume, si la vull veure....
Carlos..... lo de Félix lo dejamos para otro día..... hay rato para discutir....
Entiendo el elogio.... y te lo agradezco un montón.... pero por otro lado.... muchos programas fueros y siguen siendo cuestionados.......

Gràcies pels vostres comentaris!!!!! ;)

VLafebre
27/02/2011, 21:05
Quan realment penses en tots el preparatius que has de fer, les matinades, el fred o la calor, tot.... encara es valoren més aquest tipus de fotos de natura. Impressionant imatge, Toni. Felicitats.

imported_admin
27/02/2011, 23:27
Jaume, si la vull veure....
Carlos..... lo de Félix lo dejamos para otro día..... hay rato para discutir....
Entiendo el elogio.... y te lo agradezco un montón.... pero por otro lado.... muchos programas fueros y siguen siendo cuestionados.......

Gràcies pels vostres comentaris!!!!! ;)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=52562 &g2_serialNumber=1
Si em dones el vist i plau, sortirà així a la propera edició FF. Si no, tal qual l'has pujada.

CarlosSilvestre
28/02/2011, 13:40
Jaume, si la vull veure....
Carlos..... lo de Félix lo dejamos para otro día..... hay rato para discutir....
Entiendo el elogio.... y te lo agradezco un montón.... pero por otro lado.... muchos programas fueros y siguen siendo cuestionados.......

Gràcies pels vostres comentaris!!!!! ;)

De acuerdo, pero es innegable que contribuyó a concienciar a la población sobre los valores de la naturaleza...independientemente de sus triquiñuelas y de su afán de protagonismo (en esto no te pareces a él ;))

AntoniCladera
28/02/2011, 18:43
jaja, aún con lo que hizo..... tengo LA ENCICLOPEDIA FAUNA.... ENTERITA!!!!!! ;)

PepePenafiel
05/03/2011, 21:22
Tuve la suerte de ver esta maravillosa imagen hace ya unos días.
DEsde luego es un lujo para la vista.
El modelo en todo su esplendor desplegando su poderío.
Eso si , gracias a la pericia del fotógrafo que tuvo la visión de cambiar al equipo adecuado unos instantes antes.
Nuevamente felicidades Toni y gracias por compartirlo con nosotros.

Carlos
10/03/2011, 12:01
QUINA PASSADA TONI!!!

Jo deixaré d'entrar a ses teves fotos perque m'agafa depressió cada cop que veig el que penjes aquí! ;D ;D ;D