PDA

Ver la versión completa : Garden by the bay



Elisabet Marti
14/09/2018, 17:44
Garden by the Bay, són uns impressionants jardins botànics a Singapore. De nit, l'estructura il·luminada que fa de passarel·la per veure els jardins des de dalt, encara els fa més especials.
Vaig tirar la foto sense tripode, arrepenjant la càmara com vaig poder a un banc per veure si me'n sortia plasmant les llums i els colors. Ja sabeu que tinc certa debilitat per els reflexes.

Comentaris i millores seràn benvinguts.


10491

Lafebre
14/09/2018, 19:14
Doncs, malgrat les dificultats, te'n vas sortir molt bé, Bet. M'agrada tal com l'has deixada i crec que l'has editat molt bé. Com que ho demanes expressament (però també ho faria encara que no ho demanessis :)), em permeto aquests dos petits suggeriments.

- Ajustar una mica l'histograma per la dreta.

- Eliminar una taqueta del sensor al cel (una mica per sota i a l'esquerra de la primera de les dues columnes de llum ern forma de cistella). En aquests casos, la religió permet clonar :D:D

Molt bona imatge, Bet.

Lluis Surralles
14/09/2018, 19:15
M´agrada molt la foto d´aquest jardí. Enquadrament, edició i, sobre tot, aquesta llum de capvespre.Els arbres de la dreta els trobo un pel foscos.

Bep Taltavull
14/09/2018, 21:26
M'afegeixo als comentaris dels companys, no conec el lloc, però he vist bastantes fotografies d'aquest lloc a la xarxa, però des d'aquest punt de vista és la primera. ei-5

Jaume Franch
14/09/2018, 22:47
D'acord amb els comentaris d'en Vicenç.
Molt bona Foto, Bet.

Elisabet Marti
14/09/2018, 23:25
Ostres, moltes gràcies a tots!

Pepe Peñafiel
15/09/2018, 08:26
Precioso lugar. Has elegido un encuadre fantástico.
De acuerdo en subir algo la luminosidad en base al histograma.
¿puedes poner los exif, por favor?

Francisco Aviles
15/09/2018, 18:03
Jo si, conec es puesto i es una foto molt correcte .. Bet

Joan A. Gomila
15/09/2018, 18:21
Comparteixo també el comentari d'en Vicenç i et felicito per a haver sabut superar les dificultats del moment de fer la foto.

Elisabet Marti
15/09/2018, 22:15
Precioso lugar. Has elegido un encuadre fantástico.
De acuerdo en subir algo la luminosidad en base al histograma.
¿puedes poner los exif, por favor?

Soy un desastre...siempre me olvido!

Olympus OM-D10 Mark II
49mm equiv 58mm
40sec f22 iso200

a falta de tripode: banco del parque con mi iphone debajo la càmara para intentar nivelar...MonoCeg
y paciencia para esquivar el resto de personal que celebraba el dia nacional de Singapore en este parque esperando ver los fuegos artificiales....

Carlos Silvestre
16/09/2018, 09:53
Es una foto complicada de hacer por las diversas luminosidades y contrastes presentes. Voy a ir un paso más allá de la sugerencia pecaminosa venial de Viçens y lanzarte la posibilidad de dos o tres ediciones de la misma foto e ACR , una para cada zona de luces y sombras.

Elisabet Marti
16/09/2018, 16:01
Es una foto complicada de hacer por las diversas luminosidades y contrastes presentes. Voy a ir un paso más allá de la sugerencia pecaminosa venial de Viçens y lanzarte la posibilidad de dos o tres ediciones de la misma foto e ACR , una para cada zona de luces y sombras.

Pues agradezco tu sugerencia y me encantaria entenderla porque este tipo de fotos me gustan mucho. Pero aunque creo que intuyo a lo que te refieres, no sé muy bien por dónde empezar. Signiifica que sugieres hacer tres versiones de la misma foto y luego clonar las distintas partes? (como me lea Vicenç-....X-)

Lafebre
16/09/2018, 18:03
Pues agradezco tu sugerencia y me encantaria entenderla porque este tipo de fotos me gustan mucho. Pero aunque creo que intuyo a lo que te refieres, no sé muy bien por dónde empezar. Signiifica que sugieres hacer tres versiones de la misma foto y luego clonar las distintas partes? (como me lea Vicenç-....X-)
Ha,ha,ha, no Bet, no. No es tracta de clonar, en aquest cas. Jo recomenava lo de clonar per treure la taca de brutícia del sensor. En Carlos et recomana lo de les tres edicions de la mateixa foto pel tema llums. Deixa't guiar pel Carlos que n'aprendràs molt. :)

Narcis Arpi
17/09/2018, 09:42
Bet, bona fotografia.