PDA

Ver la versión completa : Cap de Creus / Paratge de Tudela



Elisabet Marti
09/11/2018, 19:57
Doncs després de forces dies desapareguda, aquí va la meva aportació al tema del mes.
Paratge de Tudela, Cap de Creus, Empordà.

Com que ja s'e me'stan enganxant les vostres manies.... trobo a faltar alguna figura vestida de vermell en mig plà (eh, Vicenç? ;-)

14mm (eq 28) , 1/1600seg, f5, ISO1250

La idea era congelar l'aigua....


Estic contenta de no haver cremat els nuvols i al editar, haver vist certa dominant blava que crec que he corregit....(ja direu!)


10870

Alfredo
09/11/2018, 20:18
La foto es espectacular, y si, una figura humana (de rojo o amarillo) le hubiese dado un plus en mi opinión.

Jaume Franch
09/11/2018, 22:59
La teva autocrítica m'ha tret arguments per trobar-hi "defectes".
Bona aportació.

Elisabet Marti
10/11/2018, 00:58
La foto es espectacular, y si, una figura humana (de rojo o amarillo) le hubiese dado un plus en mi opinión.

Es el sitio que es espectacular, no la Foto! ;-)

Elisabet Marti
10/11/2018, 00:59
Vaig aprenent, boss ;-)

Lafebre
10/11/2018, 14:00
Estic d'acord amb tu, Bet, que l'indret és espectacular però la cuidada composició en diagonal de les roques l'has fet tu. Els núvols del primer pla ajuden a emmarcar la foto. Tens raó, no has cremat els núvols :), però crec que encara hi ha una certa (no molta) dominant blava que on grinyola més és a les roques. Ah!, per suposat, una petita figura vestida de vermell hagués sigut l'hòstia! Bona foto, Bet.

Carlos Silvestre
10/11/2018, 17:29
Destaco la composición (diagonal, nubes...) y el detalle de la roca.. Respecto a la dominante que comenta Viçens...¿has probado a hacer, por ejemplo, un doble revelado en ACR? Podrías dejar el cielo azulado y aumentar tonos cálidos e las rocas, queda muy bien este tipo de procesado en los paisajes marinos.