PDA

Ver la versión completa : Simetria arquitectónica



Bep Taltavull
10/11/2018, 09:38
Segurament, per els fotofinderos de llevant, aquesta localització no els hi vindrà de nou, però jo la vaig "descobrir" aquesta setmana, es el palau Oliver.

La fotografia està una mica encaixonada, però si obría més m'entraven elements indesitjables.

He hagut de fer un gran esforç per trobar la tenperatura de color més adient, ja que hi havia diferentes fonts de llum amb diferentes temperatures

ISO 400................f/1.8............vel. 1/20s a pols..............focal 20mm.....................temperatura 2900 i matis +29

10871

Lafebre
10/11/2018, 14:07
Encertadíssim títol per aquesta bona foto. Cuidada i impecable simetria. El dibuix geomètric que formen les baranes de les escales dóna mot de joc. Entenc lo de l'esforç que comentes que has hagut de fer per trobar la temperatura de color més adient, però crec que t'ha quedat magnífica. Felicitats, Bep.

Lluis Surralles
10/11/2018, 17:26
Certament que es tracta d´una foto preciosa. No li puc trobar cap pega. Felicitats Bep.

Carlos Silvestre
10/11/2018, 17:52
Estupenda y creo que complicada de editar (luz, distorsiones...). Una buenísima foto de interior arquitectónico.
Me encanta dónde has situado la firma.

Jaume Franch
10/11/2018, 19:00
IMpecable, Bep. I més tenint en compte les dificultats de tot tipus per fer-la i editar-la.
Lo de "simetría" em sembla encertat , però el qualificatiu d'urbana... potser no tant. Però no té més importància, sobretot tenint en compte la perfecció d'aquesta fotàssa.
EscarapelaFF 100x

Bep Taltavull
11/11/2018, 08:27
Moltes gràcies companys, estic content que vos agradi.

Carlos, en edición me costó mucho encontrar la temperatura de color adecuada y equilibrar las luces. en cuanto a distorsiones y deformaciones de lente no he tocado nada...

Jaume el titol de la foto/fil no es el mateix que el títol de l'arxiu :rolleyes:

Elisabet Marti
11/11/2018, 08:35
I per si fos poc, sense tripode!
Quin repte de foto, devies disfrutar!

Pepe Peñafiel
11/11/2018, 10:00
Una imagen impecable Bep. La edición una auténtica maravilla. Imagino el trabajo per te ha merecido la pena.
Felicidades.
EscarapelaFF 100x

Jaume Franch
11/11/2018, 21:01
Moltes gràcies companys, estic content que vos agradi.

Carlos, en edición me costó mucho encontrar la temperatura de color adecuada y equilibrar las luces. en cuanto a distorsiones y deformaciones de lente no he tocado nada...

Jaume el titol de la foto/fil no es el mateix que el títol de l'arxiu :rolleyes:

Cert, ara m'en adono (perque m'ho dius) que em vaig deixar dur per el títol del arxiu, disculpa.

Antoni Cladera
12/11/2018, 07:58
uep! bona imatge ;-) (No hi he anat mai encara....)
Si cosa hagués de millorar, a nivell personal ho faria amb dues coses. Primer, evitar les distorsions provocades per l'úes d'un diafragma tan lluminós (però te escusa al tirar a pols). I segon, (que també te bula) les zones d'enfoc/desenfoc que en aquest cas no hi diuen res...
La veig per fer una pano amb tres zones d'enfovament.
Compo res a dir, pura simetria agradable

Raul Sintes
12/11/2018, 17:09
És una fotografia que he vist moltes vegades fetes per diferentes persones, no record mai haver-la vista així ja que gairebé totes ses que he vist, l'han pres de baig de l'escala.
M'agrada molt l'enquadrament i el processat!!

Narcis Arpi
13/11/2018, 18:13
M'agrada molt com ha quedat. Comparteixo tots els elogis

Bep Taltavull
13/11/2018, 21:55
Moltes gràcies a tots pels comentaris tant positius, la fotografia perfecte no existeix, però un sempre intenta aproximar's-hi.

La veritat es que amb trespeus i temps es podria millorar moltíssim.