Ver la versión completa : Fondeig
Raul Sintes
10/11/2018, 19:34
No té res d'especial aquesta foto, tan sols comentar que la sombra que donava la boia a contrallum, podies apreciar la corda que fixava la boia al mort del fondeix.
10879
Jaume Franch
10/11/2018, 20:47
Interessant imatge i joc de simetries.
Processat:
- Perfil de la boia i del reflex amb zona de transició massa definida i amb halo.
- Sombra/ Reflex : aspecte poc natural.
Carlos Silvestre
11/11/2018, 01:35
Firmo las opiniones de Jaume. Pero no deja de ser una foto atractiva.
Pepe Peñafiel
11/11/2018, 10:35
Personalmente no me dice gran cosa, pero reconozco que yo también las busco y me acaban dejando decepcionado cuando veo las mías en el ordenador. Cuestión de gustos
Elisabet Marti
11/11/2018, 21:33
Doncs mira a mi si que m'agrada i força. Val a dir que trobo que has deixat la boia molt neta i brillant, i la trobo poc realista ja que sovint solen estar més verdes i brutes... :-)
I li trobo un "halo" al voltant a més.
Però la idea m'agarada molt i només puc afegir que si arribes a tenir temps i/o paciència ( i sort!) i hagues passat un peix sota la boia ja hauria sigut la bomba!
Jaume, Bet,
En tot cas ja ens ho confirmarà (o no) en Raül, però en segons quines condicions, aquesta fina línia al voltant de la boia i de la seva ombra es genera (o es potencia) al redimensionar la imatge. És probable que al jpeg original no hi sigui o no hi sigui tan pronunciada.
Raul Sintes
12/11/2018, 17:04
El halo l'he vist ara quant m'ho heu comentat, però no l'havia vist abans. Però és veritat que la ediciò està molt forçada per treure aquest llums a sota la boia i segurament ha produït l'halo.
Moltes gràcies per comentar.
Narcis Arpi
13/11/2018, 19:53
M'agrada força, tot i les deficiències tècniques que ja es comenten.