PDA

Ver la versión completa : La casa groga



Lafebre
21/11/2018, 16:45
Matí mig ennuvolat, llum ideal per fer fotos al vell i costerut Bairro da Ribeira, Porto. La foto està feta de quatre imatges verticals i fusionades amb Photomege, ja que amb el 24 mm no n'hi havia prou per agafar aquesta imatge d'un sol clic.

10934
Dades de les quatre fotos originals
ISO 400
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/7,1
1/100 sec.

Elisabet Marti
21/11/2018, 17:18
Noi! No sé què em passa que aquesta també la trobo saturada!
Però m'agrada la composició !

Carlos Silvestre
21/11/2018, 17:51
Bien curioso el edificio. ¿no crees mejorable el cielo? ¿Y oscurecer selectivamente algunos colores?

Lluis Surralles
21/11/2018, 18:21
Una foto curiosa, pero estic amb en Carlos de que li manca un bon cel. No la veig massa saturada. El que si que em molesta és aquest troç de porta granate
del costat de la dreta.

Jaume Franch
22/11/2018, 11:31
Molt bona feina, Vicenç
M'agrada força el resultat.
Hi ha petits detalls negatius a acceptar o a corregir (si es pot)

Narcis Arpi
22/11/2018, 13:03
Bona feina, has obtingut el que volies mostrar amb la panoràmica. No em desagrada el resultat final.

Lafebre
22/11/2018, 19:54
Gràcies per comentar, companys. :)

Carlos,
Si te refieres a que si el cielo podría tener más dramatismo, pues sí. Antes de subir la foto tenia tres versiones de ella "en barbecho", y cada una de ellas con un cielo de diferente intensidad de dramatismo (aunque tampoco demasiado exagerado, no creas, ya que en la escena real el cielo era más bien plomizo, con algún claro) pero después de varios días ninguna de las otras dos me convenció, ya que creia que se le restaba protagonismo a los elementos principales de la imagen, así que finalmente opté por la del cielo más "suave". Pero sin duda alguna que el cielo se puede mejorar y es probable que yo no supiera encontrar la versión más adecuada.
Gracias por tu comentario, Carlos.

Carlos Silvestre
23/11/2018, 22:22
Gracias por la explicación Viçens. ¡Qué difícil es a veces decidirse por una u otra versión!

Joan A. Gomila
24/11/2018, 14:49
A jo m'agrada tal com la presentes, si que és cert que hi ha petits detalls que poden millorar però a jo ja m'està bé així.

Pepe Peñafiel
25/11/2018, 19:35
Es cierto que otro cielo podría mejorar, aún as si cabe, la imagen pero me parece un rincón realmente difícil de reflejar pero precioso. Como siempre la figura humana en su sitio y con enorme acierto.

Bep Taltavull
26/11/2018, 18:37
M'agrada tal cual la presentes, potser, al meu monitor veig els blancs molt al limit...