PDA

Ver la versión completa : New Hot



Francisco Aviles
28/12/2018, 15:50
Siguiendo con el tema.. y según indicaciones de alguno de vosotros, de que fuera algo más calido, a ver que os parece esta11069

Raul Sintes
28/12/2018, 19:03
No sé perquè però me dona s'impresiò que cau cap a la dreta. Segurament és degut a que no es marca sa línia divisoria des pla horizontal amb es vertical. En Quant as colors, m'agrada com la presentes, però també me va agradar la primera amb el color fred que la vas presentar.

Jaume Franch
28/12/2018, 19:18
Doncs a mí em sembla que cau lleugerament cap l'esquerra.
M'agrada molt la pretsentació i també el fons. Esperava un fons molt més càlid, però ja m'està be.

Joan A. Gomila
28/12/2018, 21:26
M'agrada bastant més que l'anterior. El pebre de defora de la capsa li dona un aire diferent a la foto respecte a l'altra.

Bep Taltavull
28/12/2018, 22:40
Em quedo amb la freda.

Raul Sintes
29/12/2018, 16:59
Doncs a mí em sembla que cau lleugerament cap l'esquerra.
M'agrada molt la pretsentació i també el fons. Esperava un fons molt més càlid, però ja m'està be.

Tens raò Jaume, jo volia dir cap a l'esquerra. (ja no sé on tenc la dreta ni l'esquerra, sorry)

Lluis Surralles
30/12/2018, 18:46
A mi m´arada mes aquesta darrera, pero segueixo pensant que a la part alta del fons li aniria bé un degradat.

Lafebre
30/12/2018, 19:13
Aquesta també m'agrada. Però fixa't que dic "també", Xiscu. A mi, la primera que vas pujar d'aquesta sèrie ja m'agradava i en aquest tipus de fotografia valoro més l'enginy, la creativitat, la capacitat de sorprendre i, esclar, també la tècnica (i cap d'aquestes facultats te'n falta) que no altres aspectes. Però és només una opinió més. Molt bé, Xiscu. :very_drunk:

Francisco Aviles
30/12/2018, 19:57
Aquesta també m'agrada. Però fixa't que dic "també", Xiscu. A mi, la primera que vas pujar d'aquesta sèrie ja m'agradava i en aquest tipus de fotografia valoro més l'enginy, la creativitat, la capacitat de sorprendre i, esclar, també la tècnica (i cap d'aquestes facultats te'n falta) que no altres aspectes. Però és només una opinió més. Molt bé, Xiscu. :very_drunk:

Gracies a tots per la vostre ajuda

Vicenç, em faras engreixar..