Ver la versión completa : Carrer de Sant Miquel
Cisco Dura
21/01/2019, 20:33
Després d'una apagada informàtica que he tingut, torn a reprendre s'activitat, presentant una foto dins l'apartat del tema del Mes.
Carrer de sant Miquel.
Dades Focal 45 m/m temps 8 seg. Diafragma f/22 Iso 160
11131
P.D. Llastima de la quantitat de fils elèctrics que hi ha pels carrers de Ciutadella.
Jaume Franch
22/01/2019, 12:52
Tot un detall tancar el diafragma.
ei-7
Narcis Arpi
22/01/2019, 19:52
M'agrada com a composició, però la trobo massa contrastada.
Joan A. Gomila
23/01/2019, 13:54
Estic d'acord amb el que dius dels fils al casc antic de Ciutadella, Cisco.
També m'agrada molt la composició/enquadrament, encara que si que potser hi hagi un excès de contrast. Tot i açò, bona foto!!!
Lluis Surralles
24/01/2019, 10:08
M´agrada molt la foto i el tractment en B i N. Jo no patiría pels fils electrics, es mes, penso que li donen un plus. D´altre manera penso que les parets quedarien despullades.
Sóc dels que li agrada molt aquesta composició. Més que l'excés de contrast, trobo que és una llàstima la part cremada dels fanals. De cara a la foto, els cables tampoc no em molesten.
Raul Sintes
24/01/2019, 12:54
Per el meu gust, la trobo massa contratada. És veritat que el fanals de l'esquerra estan cremats i els de la dreta estan destallant per lo que li minva qualitat a la foto.
Cisco Dura
27/01/2019, 13:17
Hola a tots, i gràcies pels vostres comentaris i opinions.
Com diu és refrany però "para gustos colores". Referent l'excés de contrast, a jo personalment m'agrada així (està feta un vespre plujós amb la intenció de treure aquesta lluentor a terra i a les parets.
Sobre els fils elèctrics podríem fer un llarg recorregut d'opinions i comentaris.al respecte.
Si estic d'acord que en els fanals, alguns estan cremats. Ara quan vaig presentar aquesta foto a part de participar va ser per si algú podria dir-me el motiu del perquè tenc fanals amb l'efecte d'estrella i altres just ho fan. Quan està feta amb un diafragma de f/22. Pot tenir a veure amb el lloc a on està enfocat?, pregunto.
Joan A. Gomila
27/01/2019, 17:02
Tot i que no ho puc confirmar, crec que a part de tenir un diafragma tancat, l'enfocament també hi juga un paper important a l'hora de fer sortir els estels.
Bep Taltavull
27/01/2019, 21:46
Bona composició Cisco, és molt dificil no cremar els fanals, però potser una mica menos si. Son curiosos els destells dels llums, els de la dreta si i els de l'esquerra no... També estic d'acord amb en Joan Antoni