PDA

Ver la versión completa : Carrer de Sant Miquel



Cisco Dura
21/01/2019, 20:33
Després d'una apagada informàtica que he tingut, torn a reprendre s'activitat, presentant una foto dins l'apartat del tema del Mes.
Carrer de sant Miquel.
Dades Focal 45 m/m temps 8 seg. Diafragma f/22 Iso 160
11131

P.D. Llastima de la quantitat de fils elèctrics que hi ha pels carrers de Ciutadella.

Jaume Franch
22/01/2019, 12:52
Tot un detall tancar el diafragma.
ei-7

Narcis Arpi
22/01/2019, 19:52
M'agrada com a composició, però la trobo massa contrastada.

Joan A. Gomila
23/01/2019, 13:54
Estic d'acord amb el que dius dels fils al casc antic de Ciutadella, Cisco.

També m'agrada molt la composició/enquadrament, encara que si que potser hi hagi un excès de contrast. Tot i açò, bona foto!!!

Lluis Surralles
24/01/2019, 10:08
M´agrada molt la foto i el tractment en B i N. Jo no patiría pels fils electrics, es mes, penso que li donen un plus. D´altre manera penso que les parets quedarien despullades.

Lafebre
24/01/2019, 12:03
Sóc dels que li agrada molt aquesta composició. Més que l'excés de contrast, trobo que és una llàstima la part cremada dels fanals. De cara a la foto, els cables tampoc no em molesten.

Raul Sintes
24/01/2019, 12:54
Per el meu gust, la trobo massa contratada. És veritat que el fanals de l'esquerra estan cremats i els de la dreta estan destallant per lo que li minva qualitat a la foto.

Cisco Dura
27/01/2019, 13:17
Hola a tots, i gràcies pels vostres comentaris i opinions.
Com diu és refrany però "para gustos colores". Referent l'excés de contrast, a jo personalment m'agrada així (està feta un vespre plujós amb la intenció de treure aquesta lluentor a terra i a les parets.
Sobre els fils elèctrics podríem fer un llarg recorregut d'opinions i comentaris.al respecte.
Si estic d'acord que en els fanals, alguns estan cremats. Ara quan vaig presentar aquesta foto a part de participar va ser per si algú podria dir-me el motiu del perquè tenc fanals amb l'efecte d'estrella i altres just ho fan. Quan està feta amb un diafragma de f/22. Pot tenir a veure amb el lloc a on està enfocat?, pregunto.

Joan A. Gomila
27/01/2019, 17:02
Tot i que no ho puc confirmar, crec que a part de tenir un diafragma tancat, l'enfocament també hi juga un paper important a l'hora de fer sortir els estels.

Bep Taltavull
27/01/2019, 21:46
Bona composició Cisco, és molt dificil no cremar els fanals, però potser una mica menos si. Son curiosos els destells dels llums, els de la dreta si i els de l'esquerra no... També estic d'acord amb en Joan Antoni