PDA

Ver la versión completa : Podrido

Francisco Aviles
27/01/2019, 18:36
Os muestro este bode, que sé que para alguno de vosotros la belleza es otra cosa.
Para mi hay diferentes "bellezas" lo feo y desagradable puede ser bello y estetico11145

Bep Taltavull
27/01/2019, 21:53
Tècnicament perfecte, lo únic és que el trobo massa lineal en quant a composició

Narcis Arpi
27/01/2019, 22:12
Revelado impecable. Tambien me sumo al comentario de la linealidad, el tamaño de la fuente no me encaja.

Francisco Aviles
28/01/2019, 15:48
11153Gracias por opinar, os dejo otra del mismo tema

Francisco Aviles
28/01/2019, 15:50
Revelado impecable. Tambien me sumo al comentario de la linealidad, el tamaño de la fuente no me encaja.
Narcis, la fuente es el real, es una fuente pequeña, Gracies

Carlos Silvestre
28/01/2019, 17:51
La podredumbre aporta matices, colores y texturas. Me gusta. Y me gusta más aún sin el cuenco.

Lafebre
28/01/2019, 18:26
Quin detall, quines textures, quins tons...!!. Estic d'acord que aquest estat de degradació aporta uns matisos que, de no ser així, no es tindrien. Ja saps que el gran mestre Toni Catany utilitzava sovint aquesta tècnica per crear algunes de les seves obres. M'agrada força més la segona que la primera.

Jaume Franch
28/01/2019, 23:02
Bé per lo de les textures.
Trobo que hi ha sobreenfocament.

Lluis Surralles
29/01/2019, 13:52
Estic d´acord en que la segona foto amb la cullera és millor. Bons colors i textures. No sé perqé, en els teus bodegons no utilitzes degradats en el fons, ò. fins i tot, vinyetats. En aquest tipus de fotografia val la pena centrar la mirada en els objectes principals i aixó s´acnsegueix amb aquests efectes. És la meva opinió. Si a tu ja et va bé, no he dit res. En les teves fotos manes tu.

Francisco Aviles
29/01/2019, 19:13
Bé per lo de les textures.
Trobo que hi ha sobreenfocament.
Si, Jaume em vaig donar conta.. un poquet de ++
Bona vista

Francisco Aviles
29/01/2019, 19:18
Estic d´acord en que la segona foto amb la cullera és millor. Bons colors i textures. No sé perqé, en els teus bodegons no utilitzes degradats en el fons, ò. fins i tot, vinyetats. En aquest tipus de fotografia val la pena centrar la mirada en els objectes principals i aixó s´acnsegueix amb aquests efectes. És la meva opinió. Si a tu ja et va bé, no he dit res. En les teves fotos manes tu.

Gràcies, LLuis pels teus savis consells.
Segur que tens raó, però no sóc partidari de degradats ni vinyetats

Agraeixo la teva ajuda

Pepe Peñafiel
02/02/2019, 09:50
Me encantan, más la segunda. Pero esas texturas Xiscu son buenísimas.

Marga Pons
03/02/2019, 17:40
Mira que m’agraden poc les fruites podrides, i lo molt que m’agraden quan les fotografies tu. Si me permets triar Xiscu, segurament me quedaria amb la segona versió, però només segurament.