PDA

Ver la versión completa : As peus de la Seu



Lluis Surralles
07/02/2019, 20:39
Aquest és un muntatge que vaig fer después de visitar la Seu de Manresa, l´any passat. Ja sé que a alguns no els agraden els muntatges d´aquest tipus, pero a mi si que m´agrada crear imatges sofisticades. Opinions please.11193

Lafebre
07/02/2019, 21:25
A mi no em desagraden aquest tipus de muntatges, Lluís, -és més, n'hi ha que m'agraden molt- però si que els hi demano que siguin "creïbles" encara que sabem que són muntatge. En aquest cas, tot i que la llum que té la model ve aproximadament de la mateixa direcció que la que il·lumina la Seu, la noia està "situada" a la zona d'ombra de l'escena, i això provoca un cert xoc visual. Si la model estigués rebent la llum tal com es veu en el seu cos, es veuria una ombra, més o menys marcada, sobre les escales. El perfilat d'alguna part del cos (banda esquerra de la imatge) també delata coses. Lluís, has demanat opinions expressament i ho dic tal com ho veig, però potser hi hagi altres companys que tinguin una opinió totalment contraria.

Jaume Franch
08/02/2019, 20:40
1. Sóc dels que no em convenç aquest tipus de muntatge i menys si tenim en compte el que en Vicenç comenta: la credibilitat.
2. Al fnostre fòrum hi ha un apartat de "Fotomuntatge" on crec que hauría d'anar aquesta foto i a on també es pot criticar i comentar.
3. Siguent un fotomuntatge no sé si les dades EXIF ténen massa interés, però t'ho recordo una vegada més per a veure si et convenço per que les posis a les noves fotos que pugis.
4. Veig positiu el teu interés per innovar. No paris.

Francisco Aviles
09/02/2019, 15:42
LLuis, la idea es bona.. pero si.. es nota
Com diu en Jaume tú no paris sigue.. sigue

Raul Sintes
10/02/2019, 12:28
Estic d'acord amb els comentaris dels companys, se nota massa que és un muntatge. Per contra, la foto en si m'agrada força, l'enquadrament és molt bo!!

Carlos Silvestre
10/02/2019, 13:21
Cuando he visto la foto y antes de leer que es un montaje, te he imaginado por allí con una joven en pelota picada...ja, ja...
Está muy bien hecho y tiene interés visual.

Bep Taltavull
20/02/2019, 21:43
Ja t'ho han dit tot Lluis, jo li baixaria brillo per ajustar-la a les llums de l'escala