Ver la versión completa : Pavelló d´estiu
Lluis Surralles
15/02/2019, 20:15
Un altre foto del Parc del Laberint d´horta11213
Narcis Arpi
16/02/2019, 10:48
M'agrada la composició i el monocrom càlid que has fet. Ja ens diràs si el cel és l'original o el fet de que hi hagin halos en el pas cel-arbres i una pixelació a tocar del marc es conseqüència del revelat. Al meu modest entendre aquest fet s'hauria de revisar.
Joan A. Gomila
16/02/2019, 13:46
D'acord amb el que ha apuntat en Narcís.
Pel meu gust el marc negre té massa pes i no ajuda a gauidir prou de la foto, però com que sé que a tu t'agrada posar-hi aquets marcs només ho coment de passada per que vull respectar el teu gust personal.
També li trobo a faltar un pel d'aire per la part superior.
Lluis Surralles
16/02/2019, 15:16
Gràcies companys. Ho revisaré i ho arreglaré.
Lluis Surralles
16/02/2019, 15:23
El cel no és sobreposat, Narcís. Senzillament està desdenfocat amb "desenfoque gausiano" i em va quedar el racó de dalt i algún "halo". Ho miraré d´arreglar.
Lluís, la idea de la foto, l'enquadrament, el reflex, la decisió de fer-la en monocrom, la tonalitat... tot això ho trobo molt, molt encertat. És per aconseguir una molt bona foto. A la còpia que ens presentes, però, m'ha saltat a la vista un defecte (qüestió tècnica) en el cel que, opino, valdria la pena corregir. Si t'hi fixes, a tota la línea de cel tocant el marge superior, el contorn dels arbres de la dreta i a trossos de la teulada de l'edifici se li aprecia fàcilment "un defecte" (no sé com definir-ho millor) que molt probablement sigui com a conseqüència d'una selecció no prou acurada a l'hora d'aplicar el desenfocament gaussià. Crec que no són halos. Pregunta, Lluís. Cal aplicar el desenfocament?
Lluis Surralles
18/02/2019, 17:41
Has posat el dit a la ñafra, Vicens. Vaig seleccionar l cel "a lo bèstia". Ja ho he arreglat. És similar a el que em va dir en Narcís. Soc massa impacient i em pensava que no es veuria. Quan a lo de desenfocar el cel t´he de dir que si. Amb el cel normal es veia molt lleig. Les vostres observacions em serveixen de molt.
Bep Taltavull
20/02/2019, 22:17
M'agrada l'escena i el tractament que has triat, corregint aquestes coses que apunten els companys és una bona fotografia.
Pepe Peñafiel
24/02/2019, 09:39
No puedo estar mas de acuerdo, la localización y el encuadre son buenos y el BN le cae muy bien.Las correcciones mejorarán esta imagen aún más,