PDA

Ver la versión completa : C.J.Wallace

LluisSurralles
05/03/2013, 23:52
Como que ultimamente (fotogràficamente hablando) estoy muy gandul y mando muy poco material a este foro, tirando de lo que tengo, os envio este retrato. La primera vez que fotografié a ese jugador me impactó esta mirada y esa sonrisa tan pícaras que me racordaban a Orson Wells en la película "El tercer hombre" (también giraba un ojo).
Le comenté esta circunstància al jugador y me dijo que, ciertamente,
ehttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=13496 6&g2_serialNumber=2n Usa también le habian reconocido este parecido muchas veces.

joangomila
06/03/2013, 21:24
Realment te una semblança molt gran amb l'Orson Wells!!!
Parlant de la foto, m'agrada la idea de fer-lo posar amb alguns elements d'il.luminació que ajuden a enmarcar el seu rostre i també m'agrada el posat relaxat del protagonista.

beptaltavull
07/03/2013, 18:24
Molt bona imatge Lluís, m'agrada la ideia de l'atrezzo que has emprat y la bona actitut del jugador.

Bon retrat, si senyor [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]

VLafebre
07/03/2013, 20:20
M'agrada molt el retrat, Lluis; tant per l'expressió del jugador com per la posada en escena i la llum que li vas donar. M'agraden aquests tipus de retrats "informals" que mostren l'altra cara dels jugadors, fora de les habituals poses inherents del joc.
Per cert, és amb flaix rebotat o amb caixa de llum?

PepePenafiel
07/03/2013, 21:14
Lluis me encanta tu capacidad eterna de sorprender y hacer de la originalidad un arte en esto de los retratos.

LluisSurralles
07/03/2013, 22:59
Gràcies companys. Està tirada amb els flashos que ja estan instalats al Palau Blaugrana. Si volia crear algún efecte ho habia de fer amb els flashos que surten a la foto i que, en aquest cas, no vaig fer servir per a il.luminació, sino com a atrezzo.

CarlosSilvestre
08/03/2013, 08:31
En tu buena línea de retratos sacando poses interesantes.

miquel
08/03/2013, 11:30
Me gusta mucho y se consigue una buena iluminación del rostro, estando muy bien captado el pose del jugador.