PDA

Ver la versión completa : S'ho val una visita.



Cisco Dura
06/04/2019, 16:01
Des d'aquesta tribuna, vull tan sols fer un comentari, que és per donar s'enhorabona a tots els qui participen en la III Expo de Fotofinde, que ahir capvespre es va inaugurar a la sala del Roser de Ciutadella, també a tots els que d'alguna manera vam aportar el seu granet en la preparació de la dita fita.
S'ho val una visita a s'expo.
I és millor homenatge, és presentant una foto a on puguem debatre.
En primer lloc vull dir/expressar unes sensacions que tinc. D'un temps cap a qui quan vaig processant els meus ulls ho veuen completament diferent de les vostres opinions, cosa que és molt de respectar, però que una vegada exposada i vegen els vostres comentaris, en sembla que possiblement teniu raó, però el curiós és que així com vaig processant ho veig bé. Per açò la foto que avui present un poc o pot ser que molt té aquesta possibilitat, però el resultat final en principi a jo no em desagrada
L'efecte en si es diu Josh Adamski.
Aquí va ella.
Iso 400 focal 34 mm Diafragma f/8 Velocitat 1/125
11373

Lafebre
06/04/2019, 17:28
Està molt bé experimentar i buscar nous camins per la creativitat, Cisco. Sí, aquest efecte s'ha fet molt famós (vull dir molt utilitzat, encara que no sempre amb bon criteri) a molts salons de la concursística actual. La teva foto original trobo que sí que és força apropiada per utilitzar aquest efecte i deixar aïllada la persona que ve de la pastisseria. L'efecte visual final de la imatge m'agrada força, si bé crec que per aconseguir un bon acabat s'haurien de corregir les "ombres" que apareixen a cada banda de les cames (em refereixo a aquestes zones més fosques del terra que es veuen a amdós costats de les cames). Si ho vols corregir és problable que hagis de començar de nou i fer una capa de moviment adicional (una per cada banda de les cames). Molt bé, Cisco. Segueix, segueix provant.

Antonia Sanchez
06/04/2019, 18:42
Doncs a mí m'agrada aquest efecte Cisco, però també veig el que diu el company de les cames

Jaume Franch
06/04/2019, 22:18
Cisco, aquesta magnífica foto mereix que provis a corregir el que molt be et recomana en Vicenç.
EscarapelaFF 40x

Joan Carres
07/04/2019, 19:59
La foto m'agrada molt. Em sembla molt bé aïllar el personatge amb moviment al fons. Fins ara ho feia desenfocant però així li dóna una dimensió més forta i interessant. Desconeixia aquest efecte i ben segur que el provaré. Moltes gràcies per introduir-me a aquesta tècnica. Jo no haguera vist les ombres al costat de les cames, però els companys si i crec que tenen raó, no sé si la tècnica permet eliminar-les.

Carlos Silvestre
08/04/2019, 15:14
Creo que colgué una foto en la que recurrí este efecto que, dicho sea de paso, me agrada mucho.
Salvo por el corregible tema de las piernas el resultado es muy interesante.

Tito Felix
09/04/2019, 09:55
Un efecte molt interessant per una molt bona fotografia.

Francisco Aviles
09/04/2019, 15:40
Cisco, segueix.. m´agrada aquet efecte

Cisco Dura
10/04/2019, 14:54
Hola a tots. Abans de res, donar les gràcies per comentar.
Respecte al retoc que en Vicenç suggereix. Aquí present una proposta de retoc. Val a dir que m'ha estat força difícil retocar-la, havent fet de diferents maneres. Que us sembla.
11392
També aprofitant aquest fil present una altra foto amb aquest processat però en color. Per poder seguir opinant.
11393

Val a dir que tant aquesta foto com la primera estan fetes a Barcelona aquest any passat.

Lafebre
10/04/2019, 18:59
Em sap greu, Ciscu, però crec que el resultat no és el desitjable. No creus?

Cisco Dura
11/04/2019, 14:54
Vicenç, totalment d'acord amb el teu comentari quant al segon processat. I segueix amb ella, però.....
Si no fos capaç d'arribar-hi, estic rumiant de posar-la en l'apartat "Mi Versió" per si algú en pot donar una mà. Gràcies de totes maneres.

Narcis Arpi
12/04/2019, 13:19
No estava el cas d'aquest assumpte i el resultat m'agrada.

Jaume Franch
12/04/2019, 17:59
1. B/N el perfil de les cames de la mossa encara queda mal definit. Però es pot millorar
2. M'agrada molt la de color amb les dos figures al fons.

Cisco Dura
14/04/2019, 20:22
Hola a tots. Després de provar de millorar i de fer no sé quants processats (no vull dir les proves que he fet), aquí present el que trobo que és el millor que he aconseguit. Vull dir que aquest processat el tutorial que vaig trobar, ens explica d'anar fent capes amb un desenfoc de moviment, i val a dir que la part de terra a on faig el desenfoc horitzontal a jo m'agradaria que tingues un gradient de 200 (+/-) però el resultat és que sembla que contamina agafant aquestes ombres dels costats de les cames. L'única forma que he aconseguit perquè fos molt més imperceptible estat fent un desenfoc de moviment d'un gradient de 2000. (no és el que més m'agrada però és el que millor dissimula aquest defecte). Si algú té més suggeriments, estic completament obert a elles.
11411
Pd. L'altre dia vaig trobar-me amb un conegut assidu d'entrar en el foro i en va comentar sobre la foto. Li vaig explicar que la foto està feta o retocada amb Photoshop, per aquest motiu comparteixo la foto original (miniatura adjunta) tan sols com a detall.
11410
Jaume m'atreveixo a compartir sa mateixa foto en color, si et dic el motiu, és dedicada a tu, a un darrer post teu vas dir que no solies comentar fotos en blanc i negre i açò en va fer que em motivessis a presentar-la en color també i la poguéssim comentar.
11412

Jaume Franch
14/04/2019, 23:42
Moltes gràcies Ciscu.
Tot un detall per part teu oferir aquesta versió en color. M'agrada molt més que en B&N si no fós per un detall:
Un dels motius per el que el Blanc i Negre té sentit, és quan el color distreu el missatge del autor.
Aquest vermell que hi ha just a l'alçada de l'espatlla dreta de la protagonista, distreu. Si el post eludir, podría quedar una foto de 10, segons el meu gust.
Aquesta especie de halo que acompanya a la cama esquerra de la noia, s'ha de corregir.

Si aconsegueixes eliminar aquests dos inconvenients, crec que et pot quedar una foto espectacular i en color.

Jo ho he probat:
11413