PDA

Ver la versión completa : Nocturna en companyia de campions (Talatí de Dalt).

Joan A. Gomila
07/06/2019, 18:43
Com ja he comentat al fil d'en Bep, el vespre de dissabte vam ser a Talatí de Dalt, juntament amb ell i en Juan Cordero (3er un i 1er premi, l'altre, del darrer Fotobosco).

Per manca de temps i per que havia fet un processat que no m'acabava de convencer, he tardat molt en pujar aquesta foto i sé que tenc pendent la del vespre anterior a Alcalfar (promet pujar-la, també, quan en sigui possible).

Per anar fent boca de nocturnes vos deixo una de les que vaig fer dissabte:

11532
Nikon D610 amb Nikkor 20 mm
ISO 2500, f/1.8, 20 segons

Jaume Franch
07/06/2019, 20:38
Excel·lent nocturna
Tema, enquadrament, llums, cel.... M'encanta.

Suggerències:
1. Desaturar de groc i verd del primer pla.
2. Contrastar més el cel.
EscarapelaFF 40x

Joan A. Gomila
08/06/2019, 08:11
Gràcies pels comentaris i aportacions, Jaume.

Pepe Peñafiel
08/06/2019, 08:45
Extraordinaria, esos cielos con parte de CL que sirve de contrapunto al azul del cielo sin ella me encantan personalmente.
Es cierto que veo como un cierto componente verdoso tras leer el comentario de Jaume, lo dejo para los entendidos en dominantes.
Independientemente de esto, el lugar es mágico y a imagen realmente buena.
Ls luminosidad de la parte terrestre, tan suave me parece muy acertada.

Joan A. Gomila
08/06/2019, 09:43
Gracias por tu comentario, Pepe, el tema de la componente verdosa de las piedras ya la había trabajado durante el procesado con una desaturación selectiva del 60% y en ese momento me pareció que ya era suficiente, pero todos los puntos de vista son bienvenidos.

Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk

Lluis Surralles
09/06/2019, 10:59
Si. La foto és bona, pero a la part de baix li haguès donat un tò mes càlid.

Lafebre
09/06/2019, 12:25
M'agrada la imatge en el seu conjunt. Coincideixo amb en Pepe respecte la llum de la part de terra, suau i encertada. Se'm fa difícil de dir -en una foto nocturna com aquesta- si hi ha dominant verda, però el que sí que faria és reduir una mica la saturació, però no només del primer pla sinó del conjunt de la imatge. En qualsevol cas, Joan A., molt bona imatge. Felicitats.

Felix Bagur
10/06/2019, 09:31
Molt bona nocturna, si senyor.
M'agrada molt com has ubicat la VL respecte la taula, coincidint amb la diagonal.
Tal vegada veig es primer pla una mica massa enfocat.

Raul Sintes
10/06/2019, 16:02
Joan, en tot el què t'han dit, crec que tens una mica de feina a fer. En tot cas, m'agrada molt l'enquadrament de la foto.

Joan A. Gomila
14/06/2019, 19:54
Gràcies a tots per aportar el vostre punt de vista.

Carlos Silvestre
18/06/2019, 15:50
La composición muy buena. la dominante azul de las rocas, para mi parecer, corregible.

Narcis Arpi
18/06/2019, 21:22
M'agrada la fotografia. Comparteixo comentaris.

Joan A. Gomila
21/06/2019, 18:50
Moltes gràcies a tots per opinar, prenc nota de totes les vostres aportacions, encara que en alguns casos no hi estic del tot d'acord (qüestió de gust personal), però sempre és important escoltar les opinions dels altres.