PDA

Ver la versión completa : Bangkok by night



Elisabet Marti
05/07/2019, 17:31
Una altra foto concebuda amb l'intenció de transmetre l'atabalament nocturn de la nit de Bangkok ( a on he tingut la sort d'anar per raons laborals i he sobrevsicut sense cap ensurt gastric malgrat sopar cada nit street food d'aquest barri)...

quin canvi amb la nova Fuji Xt2 això de fer nocturnes!
Coments welcomed :-)

M, ISO6400, f/3.6, 1/125s

11636

Lafebre
06/07/2019, 11:57
Eeeeep! Això és una altra cosa. Per mi és molt millor aquesta que no pas "La fira" que vas penjar abans. Aquí hi ha unes diagonals laterals molt ben situades i la paradeta del "79" que hi ajuda i en forma part. Bona intenció i ben resolta. Pel que fa la càmera i recordant les fotos amb poca llum que havies penjat, no hi ha cap dubte de la millora. Felicitats!

Narcis Arpi
06/07/2019, 12:35
Entenc que l'atabalament nocturn es perquè no deuen tancar mai la botiga i sort, perquè no veig altres fonts d'il·luminació. Respecta a la fotografia ben buscat el moment, ja que tothom està al seu lloc i ningú molesta.

Carlos Permuy
06/07/2019, 13:15
M'agrada però em falta que et faci entrar dins la foto. De més aprop crec que milloraria molt però és bona! :)

Jaume Franch
06/07/2019, 13:39
Bona foto. A destacar la qualitat en un ambient lluminós especial.
Comentaris tècnics:
Has reduït soroll, no?
Verticalitat, espais que no aporten res i "Vinyetejat" natural que, jo, corregiría.

Pepe Peñafiel
07/07/2019, 11:25
Me encanta el ambiente captado y la luminosidad que has conseguido en las luces altas.

Marga Pons
15/07/2019, 20:01
Molt bona foto! M'encanten les fotos nocturnes a les ciutats, es capta molt bé la "vidilla" dels carrers i dels seus habitants, i aquest a n'és un bon exemple. Bona composició Bet i bona resolució de les llums del moment.