PDA

Ver la versión completa : Tarde en Cala Morell



Bep Taltavull
01/08/2019, 17:15
Bueno, ya sabéis que Cala Morell es mi campo de pruebas... la semana pasada fuimos con mi mujer a pasar un rato agradable de lectura i fotografia.

Estas nubes amenazadoras me incitaron a montar el equipo

ISO 100..............f/16.................vel 8s.................temperatura 5700 K..........focal 20mm...............filtro polarizador + degradado inverso de 3 pasos + ND de 6 pasos

11697

Felix Bagur
01/08/2019, 17:39
Bona Bep!
- M'agrada la composició per què les puntes de ses roques "apunten" cap on s'intueix que hi ha el sol.
- Llàstima no tenir una mica de color més rogenc a la zona més il·luminada.

Lafebre
01/08/2019, 17:53
Preciosa, Bep. M'agrada tant el cel, com la composició, com el moviment de l'aigua, com les textures de les roques... Feliticats!
EscarapelaFF 40x

Francisco Aviles
01/08/2019, 18:40
El cel i el color de la mar fantàstic, Bep !!

Jaume Franch
01/08/2019, 20:56
Superagradable paisatge.
Em sembla veure-hi una dominant blava.

Bep Taltavull
03/08/2019, 12:06
Moltes gràcies pel vostre temps companys.

Si, Fèlix tens raó amb el color, però encara era un poc prest i el sol era una mica alt,...

Gràcies Vicenç pels teus elogis, però així no aprendré gaire, jajaja

Xiscu, gràcies moltes

Gràcies Jaume, la dominant blava, vols dir a tota la foto??

Jaume Franch
03/08/2019, 13:46
...
Gràcies Jaume, la dominant blava, vols dir a tota la foto??

Sí, a tota la foto , però més evident allà on no hi hauría d'haver blau.

Narcis Arpi
03/08/2019, 16:39
Bep una bona imatge. Crec que en Vicenç l'encerta, jo tampoc puc aportar res. Bon domini dels filtres.

Lluis Surralles
03/08/2019, 19:28
Sembla que "se atormenta una vecina" ai perdó "se avecina una tormenta. La foto m´agrada força i, per damunt de tot, aquest cel.

Carlos Silvestre
04/08/2019, 15:44
Destado el primer plano que enmarca la imagen y ese cielo ominoso. Un paisaje marino redondo.

Elisabet Marti
04/08/2019, 16:23
A mi t'ambé m'agrada molt. Els tons de les roques i la part inferior del cel coordinen molt. El cel m'agrada, té molta força.
El que em crida l'atenció és que en 8s d'exposició els núvols hagin quedat tant ben definits i no moguts com l'aigua.

Bep Taltavull
04/08/2019, 22:07
Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions.

Jaume, he estat revisant les dominants en PS i tan sols he pogut trobar petites zones de sobresaturació de blaus, però no he trobat una dominant general...

Bet: els núvols tenen un petit moviment quasi inapreciable ja que no feia quasi vent, en canvi la mar de fons era important

Jaume Franch
05/08/2019, 00:06
Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions.

Jaume, he estat revisant les dominants en PS i tan sols he pogut trobar petites zones de sobresaturació de blaus, però no he trobat una dominant general...

Bet: els núvols tenen un petit moviment quasi inapreciable ja que no feia quasi vent, en canvi la mar de fons era important

Si les pedres ténen dominant blava ( tot i que és discreta) és normal que la resta de la foto també. Per aixó dic "dominant". El que passa és que a la resta de la foto hi ha un blau natural que impedeix que es detecti.

Joan A. Gomila
06/08/2019, 11:45
Em qued amb es bon control de les altes llum del cel i també de la zona més ombrívola de les roques.

En quant al tema de dominat blava, em fa mal opiniar ja que hem vist moltes vegades que cada un ho veu de manera diferent en funció del monitor. Des del meu, si que sembla com si hi hagi una petita dominat a la zona de les roques però sense saber com ho veus tu s'em fa difícil afirmar-ho del tot.

Bep Taltavull
06/08/2019, 21:44
Gràcies Joan pel teu temps.

Referent a la dominant blava a les roques he fet una capa de "corrección selectiva" i baixant blaus i cians no canvien de tonalitat, com pot ser que la vegeu voltros i PS no?? ei-14

Jaume Franch
10/08/2019, 12:05
Gràcies Joan pel teu temps.

Referent a la dominant blava a les roques he fet una capa de "corrección selectiva" i baixant blaus i cians no canvien de tonalitat, com pot ser que la vegeu voltros i PS no?? ei-14
Doncs , deus tenir raó, perque he dessaturat Cians, Blaus i Verds de les roques i continúo veient-hi algo de blaus a les roques de la zona inferior dreta.
emoticon 0630

Bep Taltavull
10/08/2019, 17:13
Donades les limitacions de la meva vista considerava que fos possible i no descartava que hi hagués una certa dominant, però quan ho vaig provar al PS ja ho vaig descartar.

Gràcies companys per les vostres aportacions :very_drunk: