PDA

Ver la versión completa : Una patxanga de volei platja



Joan A. Gomila
16/08/2019, 18:53
Fa un parell de dies, na Teresa va anar a fer una patxanga de volei platja amb uns amics i com que d'aquí a poques setmanes ella partirà a estudiar a Barcelona i em quedaré amb ses ganes de fer-li més fotos, no vaig voler desaprofitar aquesta ocasió per fer-n'hi algunes tant a ella com als seus companys i companyes.

Com que el resulat no és res espectacular, he decidit pujar-les en aquest apartat més que res per compartir-les amb voltros deixant de banda consideracions tècniques, encara que si qualcú vol dir la seua tots el comentaris seran benviguts.

11739

11740

11741

11742

11743

Joan A. Gomila
16/08/2019, 18:56
I unes quantes més:


11744

11745

11746

11747

Jaume Franch
17/08/2019, 10:11
Dins el context i intenció amb que pujes aquestes fotos, faig el següents comentaris:

Sensacions: És un gust veure aquest dinamisme, frescura de joventut i llum, de veritat.

Tema tècnic: Em sembla evident que has fet un processat especial que, una vegada en veus més d'una, la vista accepta com a acertadament intencionat. És així?

Gràcies per compartir-les.

Joan A. Gomila
17/08/2019, 10:39
Dins el context i intenció amb que pujes aquestes fotos, faig el següents comentaris:

Sensacions: És un gust veure aquest dinamisme, frescura de joventut i llum, de veritat.

Tema tècnic: Em sembla evident que has fet un processat especial que, una vegada en veus més d'una, la vista accepta com a acertadament intencionat. És així?

Gràcies per compartir-les.Si, Jaume, es processat és intencionat i ja don per fet que no li agradarà a tothom.

Gràcies pels teus comentaris.

Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk

Elisabet Marti
17/08/2019, 18:54
La segona de la segona serie és bonissima... amb l'expressió queda clar com disfruta jugant. Bon reportatge i bon record per ella i els seus amics!

Lafebre
18/08/2019, 10:00
És força difícil fer bones fotos de volei plaja i tu has aconseguit unes preses molt, molt bones. Personalment, aquest tractament que les hi has donat, m'agrada. Magnífica sèrie, Joan A. Felicitats.

Bep Taltavull
18/08/2019, 21:29
Molt bona serie Joan, ets un mestre de la fotografia de volei. Molt bons els moments captats amb precisió.

En quant al revelat, no m'acaba de fer el pes aquest tractament, però ja sabem que en quant a gustos...

Joan A. Gomila
19/08/2019, 09:34
Moltes gràcies a tots per aportar el vostre punt de vista

Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk

Francisco Aviles
25/08/2019, 15:45
Bones imatges, Joan


Com diu Jaume, no hi ha res com la joventut.


Aquest tipus de processament una mica forçat, sé que agrada..
la veritat és que no m'agrada molt

Joan A. Gomila
25/08/2019, 19:01
Gràcies a tots per aportar punts de vista.