PDA

Ver la versión completa : El sitio de mi recreo



Joan A. Gomila
29/08/2019, 18:48
Amb el títol d'aquesta cançò em vull referir a una de les localitzacions preferides per jo de Menorca. De tant en tant m'agrada anar-hi encara que és un lloc molt fotografiat sempre intent fer alguna cosa diferent.

Ahir hi vaig anar durant una hora, quan ja era de nit, aprofitant els núvols que el vent feia correr pel cel.

11820

Nikon D610 amb Nikkor 20 mm retallada
ISO 125, f/2,5, 360 segons

Narcis Arpi
30/08/2019, 14:37
Per mi molt bona. Els núvols un plus. Bona lluminositat i color.

Felix Bagur
30/08/2019, 15:20
M'agrada molt es cel i sa "pluja" de estels (que a primera vista as mòbil no vaig veure).
Els colors blaus de sa roca, baix a l'esquerra, son un reflex de la mar o fruit de s'edició?
Es podrien corregir?
Bona foto!

Jaume Franch
30/08/2019, 17:33
Bona foto.
Aplaudeixo la idea de cercar noves llums d'un mateix lloc.

Pepe Peñafiel
31/08/2019, 17:02
Es una de las localizaciones de Menorca que mas me gustan disfrutar y te he visto varias tomas.Me gusta mucho esa perspectiva. Personalmente las imágenes nocturnas me gustan con algo menos de luminosidad. Pero es un gusto personal. Insisto me parece una buena nocturna y las nubes le dan un plus.

Marga Pons
01/09/2019, 13:51
M’agrada molt, molt, molt....tal i com ens la presentes Joan A.

Raul Sintes
01/09/2019, 17:28
Magnifica. Que hi havia lluna?
Si que veig una dominant blava a sa part baixa de ses roques, pot ser sigui es reflexe de la mar?

Carlos Silvestre
02/09/2019, 14:33
Un sitio emblemático al que has sabido dar una vuelta de tuerca fotográfica. En esta hermosa imagen (y por una vez) creo que molestan los trazos estelares.

Bep Taltavull
03/09/2019, 16:54
Molt bona Joan!!! Te coneixes molt be aquesta localització i en treus profit,

M'agrada molt com la presentes en quant a temperatura, composició... personalment contrastaria i enfosquiria una mica més el cel, per la resta molt bona. EscarapelaFF 40x

Lafebre
05/09/2019, 17:04
T'he vist diverses fotos teves d'aquest mateix indret i, pel que recordo, gosaria a dir que aquesta és una de les millors sinó la millor. M'agrada, i molt, de tot tal com està. Felicitats, Joan A.
EscarapelaFF 40x

Joan A. Gomila
09/09/2019, 12:53
Gràcies a tots per dedicar el vostre temps a comentar la foto.

El blau de la part baixa de les roques és per la llanterna amb la que vaig d'haver d'il.luminar, ja que no hi havia lluna i només hi havia CL que afectava a la part superior de les roques i deixava ben a les fosques la inferior. Hi vaig estar jugant per a reduir aquest efecte però encara necessita un poc més de feina. Prenc nota com a correcció a tenir en compte.