PDA

Ver la versión completa : Niemeyer

Francisco Aviles
29/09/2019, 16:14
Un lugar , super-fotografiado y buen sitio, para ir con tiempo y a las horas que toca y el equipo adecuado.
No fue mi caso , estube poco tiempo, sin equipo y con mucha gente.
No pude sacar algo bueno de este fotogenico lugar11959

Narcis Arpi
29/09/2019, 16:38
Como indicas el lugar interesante y lleno de gente como en todas partes, nosotros entre ellos. Buena composición. El resultado final da la impresión de que algo falta, pero la fotografia me gusta.

Jaume Franch
29/09/2019, 18:59
Sensacions: Doncs, la foto m'agrada. Sensació d'espai, molt ben referenciada per les persones que hi surten. Una diagonal magestuosa.
Comentari tècnic: Llums i peocessat apart, cuidaría la verticalitat.

Lafebre
30/09/2019, 11:16
Tens raó, Xiscu. Conec l'indret i, realment, és un bon lloc per anar-hi sense presses. En aquest cas, l'ull del fotògraf (tampoc) no ha fallat. M'agrada l'enquadrament però no m'acaba de convèncer el resultat final de la imatge.

Francisco Aviles
30/09/2019, 16:24
11963Gracies a tots
Un altre des mateix tema

Narcis Arpi
01/10/2019, 16:12
La composició d'aquesta també m'agrada i el revelat supera el de la fotografia anterior. M'agrada com l'has deixada.

Joan A. Gomila
01/10/2019, 21:59
Primer de tot, repetiré una vegada més la meua opinió en quan a pujar més d'una foto diferent en el mateix fil: crec que si pujam fotos diferents, encara que siguin del mateix tema, dins l'apartat de crítica fotogràfica, dona peu a que els comentaris s'entremesclin i sigui difícil saber de quina foto parlam.
Dit açò, només comentaré la primera foto, tal com he fet en altres ocasions en que heu penjat més d'una foto en aquest subfòrum.
La idea de la clau alta m'agrada molt per que li dona un aire més eteri. La inclusió de la figura humana és tot un encert per a donar-se compte de les proporcions i l'amplitud de l'espai. Si que convendria cuidar les linees horitzontals i verticals ja que en aquesta clau alta, les linees tenen més protagonisme.
Amb quina càmera vas fer la foto?
Quina llàstima no poder-hi fer més temps. Enveja sana em dona per que, tot i que sigui un lloc molt fotografiat, a jo també m'agradaria poder-hi anar a fer fotos.

Carlos Silvestre
02/10/2019, 15:58
Me gustas estas fotos en clave alta, dan sensación de amplitud y ambiente diáfano.

Lafebre
03/10/2019, 13:11
En aquesta segona mostra l'ull del fotògraf tampoc no va fallar i l'edició m'agrada molt més.