PDA

Ver la versión completa : Somni d'una nit d'estiu

Felix Bagur
08/11/2019, 18:47
Aprofitant que tenc ordinador nou he tornat a processar aquesta imatge feta aquest estiu. Aquesta imatge és una única fotografia, sense fer apilament, sa renou és bastant present, sobretot a l'horitzó i a la "model".
Tots els comentaris són ben vinguts!

12067

FUJIFILM XT-2 | ISO3200 | 12mm | f/2 | 25s

Lafebre
08/11/2019, 20:47
Per damunt de tot voldria destacar la idea de la foto i la composició. M'agrada molt. Dit això, tal com tu mateix dius s'aprecia quelcom de soroll i, pel meu gust, potser caldria enfosquir una mica el cel. Potser que també et comentin que caldria corregir la verticalitat de la casa i l'horitzó, que -a més- són contradictoris. Pero repeteixo, bona foto y molt bon gust.

Jaume Franch
08/11/2019, 21:02
Sensacions: Magnífica foto
Comentari tècnic : Pel meu gust, augmentaría el contrast del cel, de la línia de l'horitzó cap amunt.
Si corregeixes la horitzontalitat de l'horitzó, augmentarà la inclinació de la caseta.
No em molesta el soroll.

EscarapelaFF 40x

Joan A. Gomila
09/11/2019, 11:23
D'acord amb gairebé tots els comentaris i aportacions que t'han fet els companys per tal de millorar una bona foto.

Bona foto, Fèlix!!!!

Bep Taltavull
09/11/2019, 12:47
Una fotografia que transmet el que imdiques al títol, molt ben aconseguida. Estic d'acord amb el comentari d'en Jaume, Personalment m'agraden aun pel més fredes

Elisabet Marti
09/11/2019, 16:52
Molt bona composició, m'agrada molt. I els tons de la casa també. Del cel opino poc perquè no és el meu tema.
Em moelsta una mica el soroll de la noia, sobretot al braç.

Molt guapa!

Felix Bagur
09/11/2019, 19:52
Pujo una nova versió on he augmentat el contrast i reduit sa renou.
També he intentat corregir sa perspectiva. Quan vaig fer sa foto, com era de nit, sa meva referencia era la casa i vaig intentar que la casa em quedes vertical.
Degut a la deformació del objectiu el mar va quedar bastant inclinat. Si corregeixo només la inclinació del horitzó la casa em queda molt tombada he intentat adreçar-la però no se si el resultat és optim.
Adjunt la versió sense processar també.

1207812079

Tito Felix
10/11/2019, 09:51
Molt bona Felix. Normalment sol ser bastant complicat corregir les deformacions dels grans angulars, i mes en aquest cas, amb l'horitzo, la vertical de la casa i la figura humana.

Carlos Silvestre
10/11/2019, 17:59
Muy buena composición con el detalle de la mujer contemplativa. También el procesado es bueno.EscarapelaFF 40x

Narcis Arpi
10/11/2019, 19:14
Molt bona fotografia. L'increment de contrast la millora. EscarapelaFF 40x

Jaume Franch
10/11/2019, 22:26
M'agrada molt més aquest cel, però has perdut el mar. El braç de la persona queda una mica empastat.
Disculpa, però crec que encara pot millorar.
Aquesta sería una bona foto com per discutir-la en tertúlia o ... posar-la a "Mi versión".

Pepe Peñafiel
13/11/2019, 17:01
Excelente imagen , sobresaliente composición. Muy buena

Raul Sintes
14/11/2019, 11:25
M'agrada molt la idea i compartesc gairebé tots els comentaris que han fet els companys, però pens que una fotografia nocturna també ho té de semblar. Pel meu gust està massa clara en general i especialment el cel.
També vull comentar-te que a Photoshop davall l'eina de "recortar" n'hi ha una altre que és "herramienta de recorte con perspectiva" que si l'empres be, una volta hagis anivellat l'horitzó, podràs adreçar la casa sense problemes.

Felix Bagur
14/11/2019, 20:01
Gracies per tots els vostres comentaris, posaré el raw a "mi versión" per si algú li ve de gust fer-ne una versió.
Comentar que l'objectiu es un Samyang 12mm 2.0