Ver la versión completa : Velo a Favaritx
joangomila
27/10/2010, 19:53
Vos deixo una altra de les fotos que vaig fer el passat diumenge a Favaritx. Esper els vostres comentaris.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=47554 &g2_serialNumber=2
Propiedades de la Foto
resumen detalles
Fabricante NIKON CORPORATION Modelo NIKON D5000
Valor de Apertura f/8 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Aperture Priority
Flash No Flash Longitud Focal 26 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 1/250 sec
Fecha/Hora dom 24 oct 2010 12:19:03 CEST Alto de la Imagen EXIF 756 pixels
Software Adobe Photoshop CS5 Windows
LluisSurralles
27/10/2010, 21:46
Bona foto pero per al meu gust hagés colocat la bicicleta a la dreta. Ara tot el pès de la fotografia està a la esquerra.
imported_admin
27/10/2010, 21:57
Hi veig una dominant ... groga?
joangomila
28/10/2010, 07:17
Lluis, tens tota la raó a jo ja em semblava que la bicicleta es trobava en la mateixa vertical que el far, però com que no era meua i estava col.locada allà, no la vaig voler tocar. Tot i açò la vaig retallar una mica de baix i de l'esquerra per tal de millorar una mica la composició, cosa que no ha estat suficient.
Jaume, crec que tens raó amb el dominant groc de la foto, intentaré baixar-li una mica a veure com queda.
Estic content per que aquestes dues apreciacions que em feis ja les havia notades jo i això vol dir que l'ull fotogràfic meu es va acostumant a veure el mateix que veieu vosaltres.
Merci.
CarlosSilvestre
28/10/2010, 12:11
De acuerdo con Lluis en la colocación de la bici y casi con Jaume en lo de la nueva dominante que ha descubierto (hay vida más allá del magenta) ;)
imported_admin
28/10/2010, 15:23
De acuerdo con Lluis en la colocación de la bici y casi con Jaume en lo de la nueva dominante que ha descubierto (hay vida más allá del magenta) ;)
Y, ese "casi"? :-?
joangomila
28/10/2010, 15:35
Eso, eso, que lo explique!!! ;)
anafranco
28/10/2010, 18:27
aveces nos tenemos que conformar con tal y como estan las cosas ojala las pudieramos mover a nuestro gusto pero de todas maneras me gusta mucho sobre todo el cielo ,un saludo
VLafebre
28/10/2010, 18:28
Per no allargar-me als comentaris ja fets, estic d'acord amb la posició de la bicicleta i amb la dominant groga (en el meu cas, sense el "casi" :)). Però li trobo una altra cosa: el color del cel, sobre tot a la part superior, el veig "artificial". Vigila al corregir la dominat groga perquè el cel por ésser que et sorti alterat.
joangomila
28/10/2010, 18:37
Gracias, Ana, por el piropo sobre el cielo.
Jaume, creo que he podido solventar lo de la dominante amarilla, en cambio lo de colocar la bicicleta en otro sitio creo que esperaré a la versión CS24 a que tengan intalada la herramienta "edición" > "mover bicicleta".* ;D ;D ;D
Este es el resultado, que espero no padezca de otro tipo de dominante* *;)
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=47596 &g2_serialNumber=2
LluisSurralles
28/10/2010, 21:16
Quan a lo de moure la bicicleta, no coneixo el lloc i, per tant, no puc opinar amb coneixement de causa, pero penso que no calia moure la bici. Es podia solucionar moven-te tu una mica a l´esquerra en el moment de tirar la foto. Repeteixo que m´ agrada molt, per aixó em sap greu aquest petit detall. Encara que el tema de les dominants el controlan els moderadors molt millor que jo, aquesta segona versió em sembla millor que la primera. El cel, preciós.
joangomila
28/10/2010, 21:26
Entenc el que vols ir, Lluis, però si em movia cap a l'esquerra m'estava posant amb el sol de cara (bé és cert que hi havia una mica de marge) i al mateix temps el camí que mena cap al far no em quedava com jo volia. La propera vegada mouré la bicicleta encara que no sigui meua!!! ;D ;D ;D
mariarosaoliver
28/10/2010, 23:20
Entenc el que vols ir, Lluis, però si em movia cap a l'esquerra m'estava posant amb el sol de cara (bé és cert que hi havia una mica de marge) i al mateix temps el camí que mena cap al far no em quedava com jo volia. La propera vegada mouré la bicicleta encara que no sigui meua!!!* ;D ;D ;D
Yo de ti, forastero, primero comprobaría las dimensiones del dueño de la bici, no sea un torete de gimnasio ;D ;D ;D
mariarosaoliver
28/10/2010, 23:25
La fotografía me gusta, además, siento una especial predilección por los faros, pero en esta foto tan chula la bicicleta me distrae del objeto principal de la foto que, a todas luces es el protagonista.
En cambioel color de cielo( muy bonio) y las nubes lo complemenan a la perfección
Buena fotografía
María Rosa
PepePenafiel
29/10/2010, 06:27
Bueno la fotografía me encanta Joan.
Ahora va mi aportación personal , a mi la bicicleta ahí colocada me gusta, entiendo que colocada a la derecha realmente nos daría una línea a seguir, etc. Pero a mi me gusta ahí. Me parece muy especial porque el faro de Favaritx creo que me lo conozco casi a la perfección gracias a vosotros.
Finalmente hay una cosa que me me parece curioso, en este cielo tan bonito y alabado en ocasiones yo veo algo artificial por arriba tal y como comenta Vicenç.
Realmente fue fructífera la excursión del otro día . Bonitas imágenes las que estás colgando últimamente.
joangomila
29/10/2010, 07:18
Gracias a tot@s por vuestras aportaciones, por lo que se refiere al cielo, también estoy de acuerdo en que el color de la parte superior queda un poco artificial, quizás me pasé con la saturación, como tengo el archivo guardado en psd con todas las capas separadas intentaré mirar donde es que se me ha ido la mano. Ya os diré cosas.
CarlosSilvestre
29/10/2010, 10:20
Me explico. Puse "casi" porque estaba viendo la foto en un monitor de más que dudosa fiabilidad. Viéndolo en casa retiro el "casi" y confirmo que, efectivamente, existe la dominante groga.
joangomila
29/10/2010, 10:25
Me explico. Puse "casi" porque estaba viendo la foto en un monitor de más que dudosa fiabilidad. Viéndolo en casa retiro el "casi" y confirmo que, efectivamente, existe la dominante groga.
Perfecta explicación ;D ;D ;D