PDA

Ver la versión completa : MIL DISCULPES.......

AntoniCladera
05/10/2010, 09:40
Si.... això és el que vos deman.... mil disculpes.
Disculpes per no penjar fotos darrerament....
Disculpes per no criticar les vostres fotos.....
Disculpes per no compartir els vostres comentaris.....
Disculpes per no contestar alguns missatges privats....
Disculpes....
I és que darrerament he estat un tant saturat.....
Na Sumpta, sa meva dona va sofrir un petit(en principi) accident de trànsit(un alcanç... ella anava relaxada al seient darrera, al mig. Duia el cinturó ventral, al cotxe del seu pare no n'hi ha de toràcic...tampoc hi havia reposacaps......) Resultat: Esguinç de cervicals....
Des de dia 26 de juliol està de baixa.... quin estiu!!!! quasi no pot llegir, no pot cuinar, no pot anar en cotxe....

Per això, tot i que esporàdicament entro a la pàgina per veure totes les fotos noves.... i n'estic content de veurer-les!!!! no m'hi puc dedicar cada dia a contestar ni a ccritcar-les com feia fa mesos, a la meva manera..... canyero que som......
Esper que acabi prest aquesta costa amunt i poguem viure en normalitat!!!

He volgut publicar dues fotos. Cap de les dues estàn tractades amb Photoshop. "Lo juro"!!!

La primera és una transferència de polaroid que faig fer la setmana passada d'una foto de l'any 1996. Tenc encara pel·lícula polaroid professional (caducada per cert, ja que no es fabrica des de fa anys.... bono ara una empresa l'ha tornada a fabricar amb el nom de Impossible project)
La foto que penjo és simplement una escanejada de la transferencia del negatiu de la polaroid a un paper acuarela, com si d'un gravat es tractés.:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=45734 &g2_serialNumber=1

La segona és una infrarroja realitzada a s'Albufera de Mallorca. Exposició d'uns 20" a les 11h
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=45741 &g2_serialNumber=2

Una abraçada a tots

joangomila
05/10/2010, 10:06
Benvolgut Toni, no crec que hagis de demanar disculpes per una cosa així.
Si bé és cert que hem trobat a faltar els teus comentaris "canyeros", crec que tots sabem que en la vida hi ha moments en que un no pot abastar tot allò que voldria i és quan hem de triar fer algunes coses i deixar-ne d'altres per a més endavant.
Pel que fa a les fotos que has penjat, de la primera crec que n'hauràs de fer una explicació més detallada del procés, ja que quan has deixat de parlar de la polaroid (jo també en vaig tenir una) i has començat a parlar d'escanejar i de transferència a paper... ja m'he perdut.
Crec que tan una com l'altre representen diferents maneres de plasmar una fotografia, tot i que son tècniques que a alguns como jo ens sonen a xinès. Sempre és interesant coneixer les feines que feis els experts i les noves tècniques que emprau.
Quan he vist sa foto infraroja m'he recordat del que em vares comentar de l'altra màquina que has enviat a EE.UU. per a modificar-la i poder-la utilitzar exclusivament per aquest tipus de fotografia. Supòs que quan tenguis més temps exposaràs aquesta idea als altres membres del fòrum.
Una abraçada per a n'Assumpta, però no li donis gaire forta ni sigui cosa que li facis més mal del que ja te.* ;)

AntoniCladera
05/10/2010, 10:34
i has començat a parlar d'escanejar i de transferència a paper... ja m'he perdut.

Joan: Primer faig la transferència del negatiu Polaroid al paper acuarela. Procés tradicional i totalment artesà. Llavors per poder-la mostrar....la digitalit-zo amb un scanner ;)

salut!!

CarlosSilvestre
05/10/2010, 10:35
Por el día a día del trabajo me consta lo enervantes que pueden llegar a ser los trastornos cervicales tras un accidente. Así que ánimos para tu esposa y también para tí.
En cuanto a las fotos, pues que me impresiona tu capacidad de buscar nuevas formas de expresión dentro de esta actividad. Las dos tienen un efecto pictórico y casi onírico tremendos.

joangomila
05/10/2010, 10:48
Lo que aprende uno en un foro de fotografía!!! Aparte de las explicaciones de los expertos, tras el comentario de Carlos no he tenido más remedio que acudir al diccionario de la RAE para conocer el significado de onírico. Ya soy menos inculto de lo que era hace unas horas!!! :D

imported_admin
05/10/2010, 11:31
En Toni i jo ens varem veure ahir.
Em va entregar el Calibrador (que està a disposició del Grup perque és nostre, el calibrador ;)) i em va dir que pensava fer-nos un comentari sobre la seva ausència recent.
D'acord amb el comentari de'n Joan, e Toni no ha de demanar disculpes. No cal fer més comentaris.

Toni, ja sabem que no pots, de moment, recuperar la teva activitat habitual al fòrumFF. Només et demanem que, de tant en tant, ens recordis que ens vigiles... ;).

Una abraçada pe tu i un petonet a na Sumpta.
T'esperem.

VLafebre
05/10/2010, 12:09
Toni, res més a dir del que ja t'han dit els altres companys. Que es millori ben aviat la teva dona i, mentre tant, les estones que et puguin quedar lliures, segueix fent coses perquè després tots nosaltres en poguem gaudir i aprendre.
Salut!

JoanCardona
08/10/2010, 22:58
Toni, trasllada a sa teva dona es meus millors desitjos d'una ràpida recuperació.

Quant a ses fotos, què dir!! Sempre mos sorprens amb sa teva qualitat i creativitat.

LluisSurralles
09/10/2010, 00:04
Sr. Toni Cladera: Jo m´he incorporat activament al Forum FF el passat mes d´agost i he vist les teves magnifiques fotos de natura. La veritat es que pensava que no participaves massa en el forum perque el teu nivell estava una mica per sobre, pero ara veig que ha estat per una força major. La veritat es que he après moltes coses de vosaltres en general i de tu en particular, fins i tot, de fotografia esportiva, que es la meva especialitat, he après coses d´en Lafebre que l´altre dia em va acompanyar a un partit. Mai ningú ho sap tot i, amb humiitat, cada dia aprenem alguna cosa nova. Anim per a tu i la teva senyora. "No hay bien ni mal que cien años dure". Espero (esperem tots) que segueixis impartint les teves classes magistrals.

PepePenafiel
17/10/2010, 19:03
Espero que mejore lo más rápidamente posible tu mujer.
Un abrazo para los dos.