PDA

Ver la versión completa : es clot de ses dones



XaviMarques
30/09/2010, 18:23
es clot de ses dones asi se llama el lugar este , en son bou ;D ;D

hace unos dis me llego el filtro ND400 que vi que ya lo tenian varios fotofinderos y me dio ganas adquirirlo

aqui les paso mi primera fotografia, lo que le e tenido que hacer un pequeño retoque se nota?¿?¿???

es el cielo que al hacerla en 6,6 minutos quedo totalmete movido a causa del viento y como ice las mediciones,... tenia una foto con nubes congeladas,


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=45447 &g2_serialNumber=1


Fabricante SONY
Modelo DSLR-A200
Valor de Apertura f/14
Programa de Exposición Manual
Flash No Flash
Longitud Focal 10 mm
ISO 100
Velocidad de Obturador 400 sec
Fecha/Hora lun 27 sep 2010 19:20:53 CEST
IPTC: Leyenda SONY DSC
Software Adobe Photoshop CS5 Macintosh

joangomila
01/10/2010, 07:20
Ja veig que jo també m'en hauré de comprar un de filtre ND, quina enveja!!!

Pel que fa a la solució aportada per tal de que el cel no et quedi borinat, em sembla que has tingut una bona idea i si no haguessis dit res no se si ho hauriem notat.
Sembla que has aconseguit acoplar les dues imatges sense que s'hagin format halos, imagin que t'haurà duit una mica de feina.
La composició molt bona i pel que fa als colors a jo em sembla que hi pot haver una mica de dominant d'un color maleït en aquest fòrum, tot i que jo no hi entenc gaire amb açò, que els hi sembla als oficials de més graduació?

imported_admin
01/10/2010, 12:20
Ja veig que jo també m'en hauré de comprar un de filtre ND, quina enveja!!!

Pel que fa a la solució aportada per tal de que el cel no et quedi borinat, em sembla que has tingut una bona idea i si no haguessis dit res no se si ho hauriem notat.
Sembla que has aconseguit acoplar les dues imatges sense que s'hagin format halos, imagin que t'haurà duit una mica de feina.
La composició molt bona i pel que fa als colors a jo em sembla que hi pot haver una mica de dominant d'un color maleït en aquest fòrum, tot i que jo no hi entenc gaire amb açò, que els hi sembla als oficials de més graduació?
No puc opinar. Espero que dilluns em duguin el Calibrador de FF i pugui "normalitzar" els meus monitors i segui opinant. De moment, estic de sequera.

CarlosSilvestre
01/10/2010, 12:33
Bueno ,como Jaume no opina voy a usurpar su identidad crítica fotográfica: pelín inclinado el horizonte a la derecha y cielo demasiado cian. Como estos dos detalles son fácilmente corregibles y lo demás está bien, pues...¡foto preciosa!

joangomila
01/10/2010, 13:24
De acuerdo con lo del horizonte un poco inclinado. No me había dado cuenta por que la foto no la veo completa en la pantalla (imagino que es debido a la configuración de mi pc).
En cuanto a dominantes creo que se me hace difícil detectarlas, ya que uso una pantalla barata sobre la que no merece la pena usar un calibrador.
Por cierto, Jaume, mi padre solía decir: "si ara ja mires tan prim, quan siguis vell no hi veuràs" ;)

XaviMarques
01/10/2010, 19:01
Bueno pos vamos a corregir los dos fallos gracias!

LluisSurralles
01/10/2010, 19:07
Totalment d´acord. Els colors els veig massa cridaners. Tant els vermells (dominant magenta) com els blaus (dominant cyan) com els verds, estan passats. Al contrari del que vaig dir l´altre dia, la natura no té aquets colors. Per altre costat l´horitzó està al centre de la imatge. Amb unes petites correccions, una foto preciosa.

VLafebre
02/10/2010, 10:46
Foto molt bonica, però totalment d'acord amb el que han comentat els companys.

joangomila
05/10/2010, 14:59
Ja veig que jo també m'en hauré de comprar un de filtre ND, quina enveja!!!

Com que s'enveja em menjava divendres en vaig encomenar un de la mateixa tenda d'on el va comprar en Jaume i just ara l'acabo de rebre.
Encara no ha arribat el cap de setmana per a poder-lo provar!!! >:(