PDA

Ver la versión completa : Dins el castanyar d'Ojesto



JoanCardona
25/09/2010, 17:06
Darrerament estic més satisfet amb es nivell de qualitat de ses fotos que he pujat quant a pèrdua de definició i color; ses passes que seguesc són:
Convertir en perfil... sRGB IEC...
Reduir tamany de sa foto.
Guardar como... JPG amb nivell 9-10 (abans de confirmar indica es pes de sa foto, habitualment 510-640Kb aprox)

Aquesta està pujada áixí.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=45253 &g2_serialNumber=2

imported_admin
25/09/2010, 17:47
Jo la veig molt correcte.

Comentaris :

1. Totalment d'acord. També em sembla que t'estàn sortint amb molt millor qualitat.
2. Quan facis "Guardar como, proba a no pasar de la qualitat 7.
Amb el mode Previsualizar activat, posa el cursor a 1 i ves pujant y veient la resolució / definició com millora. Veuràs com a partir de 6 no guanya gaire més y t'estalvies un munt de klbs.
Si has dimensionat el costat major a 1024 i la qualitat a 7, no hauries de passar de 200Kb.
3. Suposo que redimensiones la foto amb el mode de 8 bits, no?

JoanCardona
25/09/2010, 17:54
Jo la veig molt correcte.

Comentaris :

1. Totalment d'acord. També em sembla que t'estàn sortint amb molt millor qualitat.
2. Quan facis "Guardar como, proba a no pasar de la qualitat 7.
Amb el mode Previsualizar activat, posa el cursor a 1 i ves pujant y veient la resolució / definició com millora. Veuràs com a partir de 6 no guanya gaire més y t'estalvies un munt de klbs.
Si has dimensionat el costat major a 1024 i la qualitat a 7, no hauries de passar de 200Kb.
3. Suposo que redimensiones la foto amb el mode de 8 bits, no?

He guardat anteriors a 7, però avui m'ha donat per provar i he vist que, en molts casos, a 9 no han pesat més de 520Kb, que em semblava raonable.
Normalment dimensiono les apaisades a 1200 i les verticals a 900 a la base; és la mida de gairebé totes les que he pujat.
Ostres! no ho sé si ho faig a 8 bits; jo pensava que en convertir de PSD/RAW (on sí treballo a 16 bits) a JPG sa abaixava automàticament...

PepePenafiel
25/09/2010, 19:27
Joan prueba en Imagen-modo y verás que si estabas partiendo de RAW lo normal es que estés en 16b. . En este apartado puedes entonces pasar a 8b y guardarlo en jpeg.

JoanCardona
25/09/2010, 21:41
Joan prueba en Imagen-modo y verás que si estabas partiendo de RAW lo normal es que estés en 16b. . En este apartado puedes entonces pasar a 8b y guardarlo en jpeg.

Gracias, acabo de hacerlo con la foto 'tanca del castanyar...'

joangomila
26/09/2010, 10:44
Darrerament estic més satisfet amb es nivell de qualitat de ses fotos que he pujat quant a pèrdua de definició i color; ses passes que seguesc són:
Convertir en perfil... sRGB IEC...
Reduir tamany de sa foto.
Guardar como... JPG amb nivell 9-10 (abans de confirmar indica es pes de sa foto, habitualment 510-640Kb aprox)

jo també em queden millor si converteixo el perfil a sRGB IEC..., però jo ho faig en l'ordre invers: primer redimensionar i després confertir en perfil... Crec que no ha d'influir en el resultat final seguir un o altre ordre perque tan a tu com a jo ens ha millorat la qualitat de les fotografies pujades.
Vaig comentar aquest problema amb un disenyador gràfic i no va saber donar-me una solució, però em va fer una observació que vos trasllat: També podria tenir a veure el programa d'exploració d'internet. En aquest sentit jo utilitzo el google chrome, quin utilitzau vosaltres?

PepePenafiel
26/09/2010, 14:11
Darrerament estic més satisfet amb es nivell de qualitat de ses fotos que he pujat quant a pèrdua de definició i color; ses passes que seguesc són:
Convertir en perfil... sRGB IEC...
Reduir tamany de sa foto.
Guardar como... JPG amb nivell 9-10 (abans de confirmar indica es pes de sa foto, habitualment 510-640Kb aprox)

jo també em queden millor si converteixo el perfil a sRGB IEC..., però jo ho faig en l'ordre invers: primer redimensionar i després confertir en perfil... Crec que no ha d'influir en el resultat final seguir un o altre ordre perque tan a tu com a jo ens ha millorat la qualitat de les fotografies pujades.
Vaig comentar aquest problema amb un disenyador gràfic i no va saber donar-me una solució, però em va fer una observació que vos trasllat: També podria tenir a veure el programa d'exploració d'internet. En aquest sentit jo utilitzo el google chrome, quin utilitzau vosaltres?

El mío es safaris ( de apple ;) )

CarlosSilvestre
26/09/2010, 16:47
Foto: buena composición y tonalidades otoñales.
Un comentario sobre las reducciones de imagen para colgar: no sé qué narices pasa pero las últimas que estoy comprimiendo no acaban de gustarme. Ya no sé si es que me paso editando o qué, aunque esto no debería de afectar ya que lo hago en capas. No sé :(...

imported_admin
27/09/2010, 12:26
1. Jo empro Firefox / Google Chrome
2. Carlos, a ver si Joan A. Gomila recoge tu queja y entre todos averiguamos que está pasando.

joangomila
27/09/2010, 14:10
1. Jo empro Firefox / Google Chrome
2. Carlos, a ver si Joan A. Gomila recoge tu queja y entre todos averiguamos que está pasando.

Si alguien conociera a algún experto informático en estos temas seria una buena idea poder contar con él para plantearle nuestras dudas.
Por mi parte he intentado comentar este tipo de temas con gente que trabaja en el mundo de edición gráfica pero parece ser que nadie sabe muy bien como atajar estos problemas.

JoanCardona
27/09/2010, 21:09
He obert sa mateixa pàgina amb IE i amb Chrome i no veig diferències. Pot ser en veig un poc de sa galeria a n'es foro, estaria més definida a sa galearia. Extrany, no?