PDA

Ver la versión completa : P... Virus



Francisco Aviles
19/04/2020, 17:37
Tristemente, un tema actual y como parece habrá que acostumbrarse a él..12636

Raul Sintes
19/04/2020, 18:13
M'agrada la distribució dels elements.

Narcis Arpi
19/04/2020, 19:24
Com sempre idea ben resolta.

Carlos Silvestre
19/04/2020, 20:25
Desde luego se sale de los cánones bodegoneros clásicos...

Lluis Surralles
20/04/2020, 10:53
Foto d´actualitat.

Lafebre
20/04/2020, 12:39
No hi ha tema que se't resisteixi per crear un bode creatiu. Bona idea i la (molt bona) qualitat de sempre. Coneixen-te, no crec que el forat de la paret hi sigui per casualitat o que se "t'hagi passat" de treure'l, però no sóc capaç de decubrir-ne el significat. Bona, Xiscu!

Jaume Franch
20/04/2020, 13:32
Bona!

Francisco Aviles
20/04/2020, 16:52
No hi ha tema que se't resisteixi per crear un bode creatiu. Bona idea i la (molt bona) qualitat de sempre. Coneixen-te, no crec que el forat de la paret hi sigui per casualitat o que se "t'hagi passat" de treure'l, però no sóc capaç de decubrir-ne el significat. Bona, Xiscu!

El forat, pot tenir diverses interpretacions, a la meva manera de veure.
Una és compositiva, aquest punt negre, obliga a centrar la mirada de l'espectador.
Una altra més difícil d'interpretar, tota la gent que malauradament ens a deixat amb aquesta pandèmia, i una altra podria ser aquest forat negre, incertesa ... que passarà a partir d'ara.
El món que coneixiem fins ara ... seguirà o no?
Graciés Vicenç
y a Todos@s
No me hagais mucho caso, llevo encerrado más de un mes y eso ya afecta

Lafebre
20/04/2020, 18:20
El forat, pot tenir diverses interpretacions, a la meva manera de veure.
Una és compositiva, aquest punt negre, obliga a centrar la mirada de l'espectador.
Una altra més difícil d'interpretar, tota la gent que malauradament ens a deixat amb aquesta pandèmia, i una altra podria ser aquest forat negre, incertesa ... que passarà a partir d'ara.
El món que coneixiem fins ara ... seguirà o no?
Graciés Vicenç
y a Todos@s
No me hagais mucho caso, llevo encerrado más de un mes y eso ya afecta
Moltes gràcies, Xiscu!

Joan Carres
21/04/2020, 11:15
Molt ben resolta, com sempre. Veig que la teva imaginació no descansa ni en temps de confinament. Gràcies per explicar el sentit del furat a la paret, venint de tu havia de tenir un sentit. No aturis!

Francisco Aviles
21/04/2020, 21:47
Graciés, Joan

Me sorprende un poco
que nadie haya comentado, la posición de los dedos de los guantes, es un poco la nota de humor de ese Bode

Lafebre
22/04/2020, 12:05
Graciés, Joan

Me sorprende un poco
que nadie haya comentado, la posición de los dedos de los guantes, es un poco la nota de humor de ese Bode
Tens raó, Xiscu. Jo no hi vaig caure.

Jaume Franch
22/04/2020, 13:51
Jo tampoc m'en havía donat compte.

Pepe Peñafiel
22/04/2020, 17:23
Es un bode diferente. Calidad técnica no le falta.

Antonia Sanchez
29/04/2020, 18:08
Jo sí ho he vist tot d'una sense llegir la resta de comentaris .. . :) i no et preocupis si t'afecte el confinament i es per fer fotos bones... cap problema!