PDA

Ver la versión completa : El bicho



Lluis Surralles
24/04/2020, 18:35
Revisant fotos antigues m´ha sortit aquesta que m´ha fet gràcia perque no és el tipus de fotografia en el que estic massa interessat. La vaig fer a casa en veure aquest bitxo damunt la fulla vermella d´una planta. Encara que no és una gran foto no em va desagradar perque em va servir per practicar una mica en macro.
I ara vé la pregunta: ¿algú de vosaltres em pot dir quin és el nom d´aquest bitxo?.
Obj. Canon 24-80 a 60 amb anell de macro. Iso 400. 1/250. f. 29. Llum natural a la terrassa de casa.
12656

Carlos Silvestre
24/04/2020, 18:48
Me gustan los colores complementarios del bicho y la flor.
¿La hiciste a pulso o con trípode?

Lluis Surralles
24/04/2020, 20:18
A pulso, Carlos. No habia mucho tiempo que perder. Al poco tiempo el bicho salió volando.

Carlos Silvestre
24/04/2020, 21:38
Pues màs mérito tiene la foto.

Joan Carres
24/04/2020, 23:25
Bon macro! I a pols! Un resultat esplèndid per només practicar una mica com dius. Tens molt de futur a aquest camp. El bitxo és molt interessant, jo no l'he vist mai. Té una forma i colors preciosos. No et puc ajudar a identificar-lo. Sé que hi ha una web de natura que identifica insectes enviant una foto. Si cap company el reconeix, buscaré aquesta web i la passo.

Lafebre
25/04/2020, 11:41
Coincideixo amb el comentari d'en Carlos. La combinació de colors és molt bonica. Molt ben vista, Lluís.

Alfredo
25/04/2020, 12:28
Buena captura.
Si no me equivoco es una de las muchas especies de chinche. Por aquí (Menorca) no la he visto pero recuerdo que cuando vivía en Bilbao (vivía en un barrio próximo al monte) si recuerdo haberlo visto y enredado con él. Si lo molestas segrega un liquido por la parte trasera (no se si es el ano) con un olor bastante desagradable.
La foto me gusta aunque hubiese agradecido algo más de luz en el resto de las patas, pero entendiendo las prisas con las que la hiciste tampoco se puede pedir más. Un plus el detalle de las gotas (supongo que de rocío).

Jaume Franch
30/04/2020, 20:34
N'Alfredo ja t'el ha idenctificat.
Jo et dóno la versió en català: Xinxa verda, bernat pudent o Nezara viriluda.
És una llèstima que no facis més macros.