PDA

Ver la versión completa : Ping-pong



Joan Carres
21/05/2020, 17:11
He jugat a ping-pong amb la meva càmera. M'ha guanyat.

12766

Nikon D850, Nikon 24-70 f72.8 a 38mm, F5.0, 1/250, ISO 2000

Jaume Franch
21/05/2020, 17:51
Bona idea, Joan. Bona diagonal.
Les Nikon D850, duen un firmware de fàbrica per a jugar a Ping-Pong?
OlleresSol 3 40

Critica: potser amb una llum per la dreta de la imatge, il·luminat la cara visible de la pala, la foto milloraría.

Lluis Surralles
21/05/2020, 18:46
Bona foto, Joan. Aquesta també és minimalista. Per cert: que jugues a pim-pom? Ho dic perque jo he jugat fins el confinament i quan s´acabi, si puc, penso seguir jugant. M´ha copsat perque la pala és de professional. Hi trobo a faltar una mica de definició al canto de la pala. La pilota desenfocada ò moguda no em molesta.

Joan Carres
21/05/2020, 21:48
Jaume, bon acudit amb el ping-pong firmaware! Estic experimentant amb llum, o millor dit, amb poca llum. Segur que la foto millora amb més llum per la dreta. Estic ara intentant fer una espècie de bodegó amb moviment. Quan acabi el confinament, i ens podem veure, segur que em pots ajudar moltíssim.

Lluís, tinc una taula de Ping-pong a casa, però la veritat és que hi jugo poc. No tinc company. O sigui, que si vens per Menorca, no tens excusa per passar per casa i fer unes palades.

Aquesta foto és un experiment en el qual volia aconseguir una part de la foto moguda (la pala i la pilota) i una part fixa i amb detall (el braç). He fet servir un focus de llum continua, no flaix. He fet diverses proves a diferents velocitats, i a 1/250 ho he aconseguit, encara que el moviment es nota poc, inclús es pot confondre amb un desenfocat. A més velocitat queda tot congelat, i a menys velocitat queda tot mogut i sense detall. És divertit i enriquidor experimentar! Podeu aportar experiències vostres?

Narcis Arpi
22/05/2020, 15:56
Bon treball. Potser si que donaria un punt de llum a la pala, però mantenint la idea d'il·luminació actual.

Pepe Peñafiel
23/05/2020, 09:14
Bon treball. Potser si que donaria un punt de llum a la pala, però mantenint la idea d'il·luminació actual.
Tengo la misma impresión que Narcís. Buena imagen!!

Carlos Silvestre
24/05/2020, 13:43
Salvo el detalle que te aconsejan (que comparto) de iluminar y sacar un poquito de detalle a la pala, el resto me parece bien pensado y ejecutado.

Lafebre
24/05/2020, 17:26
M'agra molt la foto, Joan. Valoro molt l'idea, la composició, la llum i, per suposat, la situació de la pilota. Això va a gustos, però a diferència de l'opinió d'altres companys, no donaria més llum a la pala ja que l'avantbraç tampoc en té i es crearia una sensació d'irrealitat. Però vaja, prova-ho si vols. Com t'he dit, la composició m'agrada molt, però crec que si retalles una mica de negre per sota, encara es millorarà. Bona foto, Joan!

Francisco Aviles
25/05/2020, 15:39
Bona, Joan
M´agrada tal i com está