PDA

Ver la versión completa : Jo també vaig anar a Londres

JoanCardona
09/09/2010, 17:24
Aquesta foto és un detall de la plaça Picadilly; he comprovat sa diferència entre PS i sa versió a sa galeria i és brutal: ni color, ni contrast, ni definició, res es sembla.
Però com no tinc alternativa, aquí us la mostr:
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=44358 &g2_serialNumber=2

joangomila
09/09/2010, 18:35
Joan, prova de fer una cosa que a jo em funciona:

Obra la foto amb el ps i ves a "Edición">"Convertir en perfil..."

Al quadre que se t'obrirà selecciones a espacio de destino Perfil: "sRGB IEC61966-2.1".

Després tornes a guardar l'arxiu (ho pots fer com a còpia o amb un altre nom)

Puja a la galeria aquesta copia que has guardat i comprova si ha millorat respecte de la que has pujat primer.

Al segon llibre del Mellado es diu que fent això és la millor manera de guardar les imatges que després s'han de pujar a la xarxa i a jo em sol anar bé. De fet si les pujo sense haver fet aquest darrer pas, em passa el mateix que tu.

Digues com t'ha anat i així podrem anar fermant alguns caps, ja que hi ha més gent que també li passa i no sabem encara si aquesta és la solució al problema o no.

CarlosSilvestre
09/09/2010, 19:07
Es evidente que las imágenes pieren al comprimirlas tanto y no queda más remedio que aceptarlo. De todas formas la foto que has colgado la veo bien de saturación y de definición.

joangomila
10/09/2010, 07:00
Jo també la veig bé però sense poder-la comparar amb l'original d'en Joan és difícil dir si es tracta del mateix problema que tenc jo.
En el meu cas la perdua de qualitat es nota molt i les imatges queden com empastades. Aquí no li noto l'empastament.

VLafebre
10/09/2010, 12:35
Jo també la veig bé.

JoanCardona
10/09/2010, 17:58
Joan, prova de fer una cosa que a jo em funciona:

Obra la foto amb el ps i ves a "Edición">"Convertir en perfil..."

Al quadre que se t'obrirà selecciones a espacio de destino Perfil: "sRGB IEC61966-2.1".

Després tornes a guardar l'arxiu (ho pots fer com a còpia o amb un altre nom)

Puja a la galeria aquesta copia que has guardat i comprova si ha millorat respecte de la que has pujat primer.

Al segon llibre del Mellado es diu que fent això és la millor manera de guardar les imatges que després s'han de pujar a la xarxa i a jo em sol anar bé. De fet si les pujo sense haver fet aquest darrer pas, em passa el mateix que tu.

Digues com t'ha anat i així podrem anar fermant alguns caps, ja que hi ha més gent que també li passa i no sabem encara si aquesta és la solució al problema o no.

Gràcies per ses teves indicacions, però ja hi està en aquest espai de destí. De moment ens haurem de conformar amb el que hi ha... però és tanta sa diferència!!

LluisSurralles
10/09/2010, 21:32
Aquesta fotografia tal i com la veig al meu monitor em sembla molt bé. Perfecte. Potser hagés eliminat uns cables eléctrics que surten, pero està molt bé. La poca experència que tinc al forum m´ha fet prendre la decisió de valorar molt mes la composició, l´enquadrament i altres detalls tècnics que la saturació, les dominnts i, fins i tot, el color que poden variar segons el monitor i que, si la passem a paper per anar a una exposició ó concurs ja la tractarem amb tota la meticulositat que mereix.

PepePenafiel
11/09/2010, 12:28
Joan , que extraño no recuerdo que nos viésemos allí ;D ;D
A mi la imagen también me llega correcta. Me gusta donde has colocado el elemento principal con ese grupo de figuras metálicas y como has resuelto le resto de edificio en la composición.
Saludos

JoanCardona
11/09/2010, 18:10
Joan , que extraño no recuerdo que nos viésemos allí* ;D ;D
A mi la imagen también me llega correcta. Me gusta donde has colocado el elemento principal con ese grupo de figuras metálicas y como has resuelto le resto de edificio en la composición.
Saludos
A mí me pareció que me mirabas pero que no quisiste saludarme ;D ;D ;D ;D
Gracias por tus comentarios.

JoanCardona
11/09/2010, 18:11
Aquesta fotografia tal i com la veig al meu monitor em sembla molt bé. Perfecte. Potser hagés eliminat uns cables eléctrics que surten, pero està molt bé. La poca experència que tinc al forum m´ha fet prendre la decisió de valorar molt mes la composició, l´enquadrament i altres detalls tècnics que la saturació, les dominnts i, fins i tot, el color que poden variar segons el monitor i que, si la passem a paper per anar a una exposició ó concurs ja la tractarem amb tota la meticulositat que mereix.
També hi estat tentat de treure els cables; ara ja som dos, així que, segurament, ho acabaré fent.

JoanCardona
12/09/2010, 17:37
Sense cables:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=44533 &g2_serialNumber=2

joangomila
12/09/2010, 19:54
En aquesta última sense cables els colors no son iguals li has fet alguna cosa més?

LluisSurralles
12/09/2010, 22:03
Okey Mc key. Molt millor sense càbles. També li veig una mica mes de color.

JoanCardona
14/09/2010, 21:20
En aquesta última sense cables els colors no son iguals li has fet alguna cosa més?
No que jo recordi... encara la tenia oberta a PS i l'he tornada a pujar...