PDA

Ver la versión completa : L'esquiador



Joan Carres
17/08/2020, 20:55
Pujo aquesta foto per animar-vos: El fred tornarà.
Com ja sabeu, a primers d'any vaig anar a esquiar a Àustria i el mal temps no em va permetre fer aquest deport. Vaig fer fotos i m'ho vaig passar tan bé o millor, i, si m'ho permeteu, en pujaré unes quantes més que necessiten la vostra sabia opinió. En aquesta em va cridar l'atenció el contrast de dimensions entre els arbres i l'esquiador.

12960

Nikon D850, Nikon 24-70 f/2.8 a 70 mm, f/6.3, 1/250, ISO 800

Carlos Silvestre
17/08/2020, 21:19
Añoro el frío.
Una muy buena foto con ese esquiador que, como señalas, da idea de las dimensiones.

Lafebre
18/08/2020, 19:45
Bona foto, Joan. M'agrada la composició amb el detall de l'esquiador en aquest lloc de la imatge.

Elisabet Marti
18/08/2020, 23:58
Joan jo no enyoro GENS el fred però m'interessa la teva foto perquè sovint em queden ben "planes" les fotos amb tanta neu. Massa fosc i massa blanc i finalment no em surt res bé. Em pregunto si, a mode de Lafebre, vas estar esperant estona a que passés un esquiador vestit de vermell....molt encertat.

Raul Sintes
19/08/2020, 10:08
M'agrada la perspectiva de l'esquiador a la foto. Bona composició.

Joan Carres
19/08/2020, 21:36
Bet. De fotografia no en sé gaire, però d'edició encara en sé menys. Per tant, les meves fotos tenen molt poc processat. A aquesta vaig baixar les il·luminacions al mínim per obtenir una mica de textura a la neu.

Admiro moltíssim la fotografia d'en Vicenç, i no puc negar que per mi és una referència a seguir, mai a plagiar. En cap moment vaig intentar reproduir la seva magnífica foto. El teu comentari m'ha fet veure que pot haver-hi una relació. Pot ser, el meu inconscient m'ha jugat una mala passada. Aquell dia va ser un dia meravellós, no es podia esquiar per la poca visibilitat a l'alta muntanya i vaig sortir a passejar amb la càmera per la zona. Nevava molt, però portava bona roba per protegir-me. L'únic que em feia patir era que la càmera es mullés. Passejant disparava a imatges que em cridaven l'atenció, i va aparèixer l'esquiador i altres imatges que penso presentar per saber la sabia opinió dels companys (és un gran luxe poder fer això, gràcies, amics). Cap preparació.

Elisabet Marti
19/08/2020, 23:31
Bet. De fotografia no en sé gaire, però d'edició encara en sé menys. Per tant, les meves fotos tenen molt poc processat. A aquesta vaig baixar les il·luminacions al mínim per obtenir una mica de textura a la neu.

Admiro moltíssim la fotografia d'en Vicenç, i no puc negar que per mi és una referència a seguir, mai a plagiar.

Joan
Ni de bon tros em referia a això! Ho he dit amb bona intenció... ja que de tant veure les fotos Lefebrianes he après l’importància de saber triar bé no només com afegir figures ( per donar dimensió, en paraules seves), sinó el color adient.
Sé que ell és capaç d’esperar hores per una foto ( admiro la seva perseverancia i/o paciència).
Simplement volia saber si tu també tenies aquesta enorme capacitat ... de passar fred el temps que calgui per obtenir una bona foto :-)

En cap cas em volia referir a que la teva foto s’assembli a la seva. Disculpa si t’he confós.

Jaume Franch
20/08/2020, 09:24
D'acord amb els comentaris dels companys.
Efectivament, aquesta foto ens recorda la magnífica foto d'en VIcenç.
Emular als mestres acostuma a donar molt bons resultats d'aprenentatge.
No sé si superaràs al mestre, però hi vas.

Narcis Arpi
23/08/2020, 16:25
Molt bona imatge de fred. M'agrada molt el color final dels arbres de ma dreta i l'esquiador en el punt on es troba, on precisament la vegetació ja no és veu tant espectacular.

Bep Taltavull
24/08/2020, 16:27
Molt bona Joan!!! M'encanta el fred que despren la fotografia EscarapelaFF 40x

Joan A. Gomila
25/08/2020, 16:34
A jo també em sembla molt bona foto, Joan, felicitats.