PDA

Ver la versión completa : Passejant es ca per Es Grau



Elisabet Marti
25/08/2020, 22:18
Hola de nou

els que em seguiu al instagram ja haureu vist aquesta foto. Inicialment no la vaig penjar aquí perquè la vaig pendre més a mode de broma que una altra cosa, però ha tingut "bones crítiques"i voldria saber la vostra opinió, sobretot en quant al retall i a l'edició. Volia enfosquir més la ombra però no me'n surto sense empastifar-ho tot i tampoc sé molt bé com rebaixar el cremat de la paret, així que la deixo com la veieu.

Una altra foto típica meva: vaig veure la paret i em vaig asseure a esperar ja que la intuició em deia que l'espera valdria la pena....
és el que tenen les vacances.... mooooolt de temps lliure :-)

12991

Lafebre
26/08/2020, 11:40
Sí Bet, jo sóc dels que l'havia vist a l'Instagram i em va agradar. I si em va agradar va ser precisament per la barreja del toc d'humor que té i l'oportunitat d'haver-la "vist". Si vols enfosquir l'ombra (que ho comparteixo) et proposo el següent.

1. Crea una capa de nivells i mou el lliscador dels negres cap a la dreta fins al punt que t'agradi l'ombra (No en facis cas de la resta de la foto!!).
2. Inverteix la màscara de capa a negre (ctrl+i) i tornaràs a veure la imatge original.
3. Am un pinzel tou blanc pinta per sobre de l'ombra perquè t'aparegui com l'havies deixat amb la capa de nivells. No cal que vagis amb molta precisió.
4. El blanc de la paret no està cremat. Jo no el tocaria.
5. Serveix-te una copa de vi per celebrar el resultat aconseguit.

Jaume Franch
27/08/2020, 20:17
Molt ben vista, Elisabet.
Com recordaràs, en el meu comentari que et vaig fer a Instagram, et felicitava pel retall efectuat. I tú em vas respondre: "El retall ho és tot en aquesta foto".
i, hi estic ben d'acord.
Amb el detall de llums que et proposa en Vicenç et pot quedar una foto encara més bona.
EscarapelaFF 40x

Elisabet Marti
01/09/2020, 23:02
Gracies per comentar.
Provaré de retocar-la i aviam que surt.