PDA

Ver la versión completa : Santa Pau en color



Lluis Surralles
29/08/2020, 16:59
Un altre fotografia dels porxos de Santa Pau. El exifs son els mateixos que la de B i N que vaig penjar l´altre dia per que està tirada una rera l´altre. Una curiositat: no hi veieu res extrany?13003

Raul Sintes
30/08/2020, 10:55
M'agrada més aquesta en color ja que pots admirar més els detalls del conjunt. Noto un petit halo a les teules.

Roberto Mauro
30/08/2020, 11:15
Buena Lluís, me gusta mucho el recorrido visual y los detalles

Lluis Surralles
30/08/2020, 11:44
Celebro que os guste. Frente a la columna del arco de la derecha, detante de las plantas, habia dos coches que he eliminado. Se nota algo raro que es lo que yo os preguntaba.

Lafebre
30/08/2020, 11:57
Ja que ho demanes expressament, hi veig dues coses estranyes, però que crec que són producte del mateix. La primera és "la unió" de la casa color siena amb la casa de pedra de la dreta. La part de baix de la façana sembla que tingui un lateral com a conseqüència lògica del que sobresurt respecte els arcs de pedra. En canvi, de la meitat cap amunt aquest efecte desapareix, donant la sensació que les dues façanes estan al mateix pla. Gosaria a dir que això és producte d'un clonatge. La segona encara gosaria més a dir que és un clonatge, i és la zona de les plantes sota l'arc de la casa de la dreta. Potser estic equivocat, però.

Lluis Surralles
30/08/2020, 14:44
Vicens: quan el primer que apuntes la façana és així. El troç de baix està una mica trencat i, en canvi, el de dalt està sencer. Potser que hi hagin fet alguna restauració parcial.
Si que tens raó amb la segona observació. Vaig clonar perque hi havia dos cotxes, cosa que ja he comentat en la meva darrera resposta. Aixó és el que volia comprovar si algú ho veia. Com no, ho ha vist el "viejo zorro" Lefebre. Perdona lo de "viejo zorro" no és en tó despectiu, ni molt menys, mes aviat en tò carinyós.

Carlos Silvestre
30/08/2020, 15:48
Destaco el color y aspecto general. Si acaso recuperaría algo de las sombras.
No veo nada extraño... ¿Que no hay banderas colgando?

Lluis Surralles
30/08/2020, 16:22
No, Carlos. Mira mi última respuesta a Vicens

Lafebre
30/08/2020, 18:55
... Com no, ho ha vist el "viejo zorro" Lefebre. Perdona lo de "viejo zorro" no és en tó despectiu, ni molt menys, mes aviat en tò carinyós.

Gràcies pel compliment, Lluís, però crec que ets massa generós. A "viejo zorro" li sobra la segona part. :):cool:

Joan Carres
31/08/2020, 12:40
M'agrada més la foto en blanc I negre per l'aspecte antic que li has donat. Poble antic i foto antiga lliguen molt bé.

Jaume Franch
03/09/2020, 23:20
Bonica imatge real i de pessebre.
Defectes discrets de clonat apart, hi veig una sobresaturació.