Ver la versión completa : Caracolón
Francisco Aviles
10/09/2020, 16:20
Un Bode, donde el protagonista es un jeta.
El titulo, no es por tamaño....13043
Una vegada més, la primera reacció que he tingut al veure la foto ha sigut un gran i prollongat somriure. Gràcies, Xiscu. A banda de la qualitat tècnica, (que no dic res perquè ja no sé el que dir), trobo molt bona la idea que has tingut i que has reflectit perfectament. També m'agrada el detall dels reflexes. El títol ja és la cirereta. Felicitats, Xiscu.
EscarapelaFF 40x
Carlos Silvestre
11/09/2020, 18:43
Idea, técnica...todo con la calidad de siempre. En esta, además, me gusta el reflejo de los caracoles en el suelo.EscarapelaFF 40x
Roberto Mauro
12/09/2020, 17:56
Comparto los comentarios de los compañeros EscarapelaFF 40x
Jaume Franch
12/09/2020, 18:16
Totalment d'acord amb els elogis dels companys.
EscarapelaFF 40x
¡Felicidades! ¡Ahora si que te has salido!
Me adhiero a los comentarios y me encanta el Barrido del caracol.
Felix Bagur
15/09/2020, 17:03
Una pasada!, me sumo a los comentarios.
Me ha recordado también a un juego que jugábamos de niños donde una persona debía saltar sobre los otros puesto en fila.
Creo que lo llamábamos "churro media manga mangotero".
Jaume Franch
15/09/2020, 22:08
Una pasada!, me sumo a los comentarios.
Me ha recordado también a un juego que jugábamos de niños donde una persona debía saltar sobre los otros puesto en fila.
Creo que lo llamábamos "churro media manga mangotero".
Tot i que jo hi havía jugat ( per força, si no eres un cobardica, un gallina...), no m'agradava gens;
I n'hi dèiem jugar al "Cavall fort", però ja ens havíen castellanitzat i en lloc de contar fins a 11, el cap del grup de damunt, deia: "Churro, mediamanga, mangotero, adivinas lo que és?" tot i asenyalant una de les parts del braç. Si el del equip de sota ho endevinava, canviaven les tornes. Quina ètica!.
Francisco Aviles
18/09/2020, 17:31
Muchas gracias, por vuestra tan buena opinión
Raul Sintes
20/09/2020, 12:21
Molt bona Xisco. Creativa com sempre!!
Francisco Aviles
02/10/2020, 15:58
Gracies, Raul !!
Joan A. Gomila
09/10/2020, 17:42
Arrib tard a comentar sa foto.
Com sa majoria de vegades em passa amb ses teves fotos, m'agrada molt s'ingeni que hi poses per a fer propostes diferents i encara que no sempre pugui agradar tot allò que fas, només per s'imaginació que hi poses ja mereix la pena felicitar-te.
En aquest cas, m'agrada molt sa idea encara que potser preferiria veure es caragol aturat en ves d'estar en moviment però només és un gust personal i si sa teva proposta és amb es moviment d'es caragol, ho don per bò.