PDA

Ver la versión completa : Baixant les escales de la burocràcia



Joan A. Gomila
24/09/2020, 20:32
Feia dies que em rodava pel cap aquesta foto i tenia clar que havia de ser en blanc i negre. Imagin que molts de voltros reconeixereu el lloc. Personalment a jo m'agrada bastant i açò m'ha animat a començar un projecte fotogràfic del que aniré fent fotos sense marcar-me un llimit de temps ni de nombre de fotos però crec que és un projecte que em permetrà fer una temàtica que surt del tipus de fotografia que és més habitual en jo.

13067

Nikon D780 amb Tamron 24-70 a 24mm, ISO 2000, f/6,3, 1/80

Carlos Silvestre
24/09/2020, 22:17
La foto es muy buena Joan. La toma cenital, la mujer bajando...El procesado me encanta.
Buena idea la de intentar salir del "espacio de confort" e intentar cosas diferentes.

Lafebre
25/09/2020, 12:42
A mi també m'agrada molt la foto, Joan A. I m'agrada tant la seva concepció com l'acabat final. És una "altra Menorca" de la que acostumeu a ensenyar-nos. Crec que la iniciativa (però no només) ja es mereix una EscarapelaFF 40x

Felix Bagur
25/09/2020, 19:03
Bona foto Joan Antoni! te un toc "lafebria". També m'agrada sa edició que has fet en b/n.
Estarem atents a ses noves fotos que publiquis d'aquesta sèrie!

Joan A. Gomila
25/09/2020, 20:56
Moltes gràcies pels vostres comentaris.

Jaume Franch
26/09/2020, 17:51
Bona, Joan A.
Com diuen els companys, estarem espectants

Joan A. Gomila
27/09/2020, 09:45
Bona, Joan A.
Com diuen els companys, estarem espectants

Moltes gràcies, Jaume, però tampoc vos faceu unes grans expectatives amb ses fotos que pugui anar fent Boig 40

Narcis Arpi
27/09/2020, 19:36
A mi també m'agrada molt i si tens possibilitats d'anar ampliant la col·lecció, perfecte.

Tito Felix
30/09/2020, 15:14
Molt bona Joan!!

Alfredo
01/10/2020, 12:44
Buena foto desde una perspectiva diferente (hubiese preferido que la figura estuviese tres o cuatro escalones mas abajo, la veo un poco encajonada).

Joan A. Gomila
01/10/2020, 14:13
Gràcies a tots per es vostre comentaris.

Alfredo, comparteixo en part sa teua opinió però no la faira baixar més que 1 o 2 escalons, jo. Es problema va ser que em vaig aturar amb es temps molt just per fer aquesta foto després de sortir de sa feina a les 13 h i encara havia d'anar a casa, acabar de fer es dinar, menjar i tornar a sa feina a les 15 h. Mentre encara estava mesurant sa llum van apareixer dues persones baixant ses escales i vaig disparar sense ni tan sols fixar-me prou bé a on quedaven ses dues persones. Després d'haver fet sa foto i sense saber si hauria d'esperar molt o poc per a que tornés a passar algú per ses escales vaig decidir donar-me per satisfet. Després durant el processat, vaig fer desapareixer una de ses dues persones per que només volia que n'apareixés una, però em va semblar que moure de lloc a la persona que deixava a la vista ja era passar-me molt amb el retoc de sa foto i no la vaig voler moure d'allà a on era.

Francisco Aviles
02/10/2020, 15:54
Bona de tot
Joan . A

Raul Sintes
08/10/2020, 17:56
Me sembla una idea molt encertada encetar un projecte personal, cercar noves propostes i nou temari. Aquí estem (hi amb raó) abocats amb les nostres costes i francament, començ en estar tib de veure gaire be sempre els mateixos indrets i propostes. En quant a la foto m'agrada i molt, pot ser si que hagués esperat que la senyora estés un esglaó o dos més avall, però no em molesta la ubicació.

Joan A. Gomila
09/10/2020, 17:39
Agrait pels vostres comentaris.

Manel Almar
10/10/2020, 13:44
Bona imatge Joan A.

Elisabet Marti
13/10/2020, 21:52
Joan la foto és molt original i ben vista.
M’agrada que et proposis nous reptes perquè segur que aportes aire fresc al FF ( cosa que la majoria coincidim en que fa falta). I a nivell personal m’encantarà descobrir Menorca través de nous punts de vista.