PDA

Ver la versión completa : Mute



Lluis Surralles
14/10/2020, 17:06
Una nova foto de retrats amb mascareta utilitzant elements fets servir en altres fotos13104. Sisplau, ja ho sabeu, espero comentaris i crítiques. No és un muntatge. Els darrers comentaris generals, quan a la continuitat, han fet que m´atreveixi a pujar fotos que en un altre moment no ho hagués fet. Jo pujo el tipus de fotografia, en primer lloc, perque m´agraden i en segón perque, en no poder sortir massa per la pandèmia, m´he de buscar la vida a casa.

Narcis Arpi
14/10/2020, 17:14
Doncs te l'has buscada molt bé. M'agrada més aquesta que l'anterior de la noia qmb mascareta. Aquesta no la veig fosca com a tú t'agraden. En opinió meva el retall superior m'ajuda a centrar-me en la persona.

Carlos Silvestre
15/10/2020, 15:37
Destaco la muy buena composición. A mi juicio la tonalidad de la piel la veo demasiado saturada.

Raul Sintes
15/10/2020, 17:36
M'agrada Lluis, m'agrada la idea, el fondo de l'escena, la composició, tot... Coincideixo amb en Carlos en quant a la tonalitat de la pell de la cara, perquè la ma la veig més natural.

Lafebre
15/10/2020, 18:17
M'agrada molt la foto, Lluís. Vas tenir una molt bona idea i la vas saber representar amb una bona composició. M'ha saltat a la vista el perfilat dret una mica estrany de l'exterior de la mà. Coincideixo amb en Carlos i en Raül respecte la pell de la cara però, en qualsevol cas, una molt bona foto, Lluís.

Joan A. Gomila
15/10/2020, 18:52
Estic ben d'acord amb en Vicenç, jo també li he vist una cosa extranya a la mà i quan ho anava a dir he vist que en Vicenç ja ho havia comentat.

Bep Taltavull
15/10/2020, 20:57
Molt bona ideia i realització. ei-5ei-5

Elisabet Marti
15/10/2020, 21:04
Lluis
Flipo amb el que tens per casa :-)
Que es això? Una matroshka mida 1:1?!?

La idea em sembla molt original ( en la teva linia ) però jo personalment em quedo amb l’anterior foto “vermella” que em sembla més minimalista i per tant més acord als meus gustos personals.
Però òbviament el que compta és el teu gust.

La trobo un pel fosca, no sé si és el que buscaves per donar més opressió a la imatge ja de per si ( dues mascaretes! Horror... si amb una j se’ns fa insoportable)

Trobo el fons encertat, li dona aire teatral que trobo que hi encaixa

Lluis Surralles
16/10/2020, 16:38
Ben retrobada, Beth. La Matruxka és escala 1:2. La vaig fer per a un sopar que vam anar, de tema rus. El que passa és que l´he fet srevir a moltes fotos per tal d´"amortitzar-la". Moltes gràcies a tots per comentar la fotografia. Ho veieu com els vostres comentaris serveixen (al menys per a mi, i molt). Sembla que els darrers canvis d´impresions ha servit per a esperonar-nos a participar més.

Tito Felix
16/10/2020, 20:38
Hola Lluis, te serè franc, amb aquest tipus de foto, son tan diferents a lo que jo faig, que no sè que te tenc que dir. Per dir algu, me va agradar mès la primera de la mascareta que vas penjar.