PDA

Ver la versión completa : Sant Jaume

JoanCardona
28/08/2010, 17:38
Sempre em dóna sa sensació que quan penj una foto as foro perd molt: nitidesa, lluminositat, color,...

He provat de seguir ses instruccions d'en Jaume quant a espai de color i a veure què passa:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43866 &g2_serialNumber=2

imported_admin
28/08/2010, 17:53
Jo la veig be. Potser un pel petita.

joangomila
28/08/2010, 19:38
Ostres!!! Al menys no em passa tan sols a mi açò de que ses fotos perden qualitat en pujar-les al fòrum.

Em pots dir, Joan, quines passes has seguit? i si compares l'original que tens al teu pc amb aquesta que has pujat si hi veus diferències?

PepePenafiel
28/08/2010, 19:43
Los desaturados selectivos son un tema que me parece que está en tela de juicio por los foros. A mi personalmente me agrandan en su justa medida.
Esta imagen es muy simbólica, muy menorquina, la plasticidad de estos caballos para mi es realmente admirable
Centrandome en la foto te diré que me gusta el centro de la imagen, que me parece admirable que hayas sacado esta imagen en mitad de ese gentío y que quizá le falte algo de contraste en le B/N.
Sobre gustos personales el apunte que yo no hubiese dejado en color ese brazo que apoya en el caballo pero entonces sería una foto mía y no tu bonita fotografía.

JoanCardona
29/08/2010, 10:28
Los desaturados selectivos son un tema que me parece que está en tela de juicio por los foros. A mi personalmente me agrandan en su justa medida.
Esta imagen es muy simbólica, muy menorquina, la plasticidad de estos caballos para mi es realmente admirable
Centrandome en la foto te diré que me gusta el centro de la imagen, que me parece admirable que hayas sacado esta imagen en mitad de ese gentío y que quizá le falte algo de contraste en le B/N.
Sobre gustos personales el apunte que yo no hubiese dejado en color ese brazo que apoya en el caballo pero entonces sería una foto mía y no tu bonita fotografía.
Gracias por tus comentarios; precisamente el brazo lo añadí por dos motivos: el contacto de la gente con el caballo es lo que más me gusta de las fiestas, y por otro, me dió la sensación de equilibrar 'las zonas de color', con la bandera a la derecha, la cara en el centro y el brazo a la izquierda, aunque sobre gustos...

joangomila
29/08/2010, 10:34
A jo m'agrada amb el braç en color pel mateix motiu que ell comenta, que la foto queda més equilibrada, però com diu en Joan, contra gustos....

JoanCardona
29/08/2010, 10:35
Ostres!!! Al menys no em passa tan sols a mi açò de que ses fotos perden qualitat en pujar-les al fòrum.

Em pots dir, Joan, quines passes has seguit? i si compares l'original que tens al teu pc amb aquesta que has pujat si hi veus diferències?

Sa definició perd molt, molt. No sé si ho sé fer bé; primer vaig reduir es tamany de sa foto a 1200 pixels horitzontals; a continuació vaig anar a 'guardar para web...' qualitat bicúbica más enfocada'. Es resultat final és potable dins s'ordinador però molt pitjor quan es puja

JoanCardona
29/08/2010, 10:36
La vaig passar a 1200 pixels... Quina mida consideraries apropiada?

joangomila
29/08/2010, 10:38

Em pens que a l'hora de capturar la url de la imatge des de la galeria no la tenies amb la mida gran. Quan visiones la imatge a la galeria tens 3 mides possibles i aquesta és la mida amb la que es veu després al fòrum.

JoanCardona
29/08/2010, 10:42
Gràcies, tenies tota sa raó; estava a 640

Em pens que a l'hora de capturar la url de la imatge des de la galeria no la tenies amb la mida gran. Quan visiones la imatge a la galeria tens 3 mides possibles i aquesta és la mida amb la que es veu després al fòrum.

imported_admin
29/08/2010, 11:22

Sa definició perd molt, molt. No sé si ho sé fer bé; primer vaig reduir es tamany de sa foto a 1200 pixels horitzontals; a continuació vaig anar a 'guardar para web...' qualitat bicúbica más enfocada'. Es resultat final és potable dins s'ordinador però molt pitjor quan es puja

Veig que teniu un problema similar. Jo, fa temps, també el tenia.
Seguia les passes que diu en Joan Cardona , segons les directrius que en aquell moment en Toni Cladera ens va donar. Després això va canviar i jo vaig canviar el procediment.

Ara no redimensiono fins que no he acabat de revelar la foto (1er.ACR i després PS).
Quan ho faig no opto per "guardar para web" sino "Guardar como" ( així no es perden les dades EXIF. tot i que acaba de dir en Toni que això també ha canviat...és de boijos!).
Ja no escolleixo bicúbica para reducciones, sino la opció que hi ha per defecte ( segons instruccions del propi Toni). Després de posar el nom pertinent per no trepitjar l'original ( es pot fer "guardar como copia") i ubicar la carpeta de destí, decideixo la millor qualitat sense perdre detalls (Comprovat : a partir de 6 o 7 de qualitat la foto no guanya més i el pès es redueix notablememt).
Que consti que estic a punt d'entrar en un altre sistemàtica diferent. No sé si ha estat aquest fluxe de treball o altre cósa, però fa temps que tinc la convicció de que pujo les fotos amb la qualitat amb les que les he deixat i he aconseguit reduïr molt el seu pès.
Sort.

CarlosSilvestre
29/08/2010, 12:05
¡Dale más contraste!

JoanCardona
29/08/2010, 14:19
Amb més contrast com diu en Carlos i pujada seguins ses instruccions d'en Jaume:
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43943 &g2_serialNumber=2

imported_admin
29/08/2010, 14:26
No sé si porque has aumentado el tamaño, por el cotraste,* o porqué serà que la veo mejor.
Lo del cabezón ese no tiene remedio, pero el halo rojizo de la cabeza de la Caixera sí que lo desaturaría con más precisión.

PepePenafiel
29/08/2010, 14:43
Sin duda mejor Joan.

CarlosSilvestre
29/08/2010, 14:48
Cuando aumentes el contraste utiliza una capa nueva (bien con capa de ajuste de contraste, niveles o curvas) y fusiónalas en modo luminosidad, de esta manera no se saturarán los colores tal y como ha ocurrido en tu última versión.

JoanCardona
29/08/2010, 15:34
Cuando aumentes el contraste utiliza una capa nueva (bien con capa de ajuste de contraste, niveles o curvas) y fusiónalas en modo luminosidad, de esta manera no se saturarán los colores tal y como ha ocurrido en tu última versión.
Gracias por tus indicaciones, Carlos. He hecho tal y como me dices:
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43948 &g2_serialNumber=2

joangomila
29/08/2010, 21:10

Veig que teniu un problema similar. Jo, fa temps, també el tenia.
Seguia les passes que diu en Joan Cardona , segons les directrius que en aquell moment en Toni Cladera ens va donar. Després això va canviar i jo vaig canviar el procediment.

Ara no redimensiono fins que no he acabat de revelar la foto (1er.ACR i després PS).
Quan ho faig no opto per "guardar para web" sino "Guardar como" ( així no es perden les dades EXIF. tot i que acaba de dir en Toni que això també ha canviat...és de boijos!).
Ja no escolleixo bicúbica para reducciones, sino la opció que hi ha per defecte ( segons instruccions del propi Toni). Després de posar el nom pertinent per no trepitjar l'original ( es pot fer "guardar como copia") i ubicar la carpeta de destí, decideixo la millor qualitat sense perdre detalls (Comprovat : a partir de 6 o 7 de qualitat la foto no guanya més i el pès es redueix notablememt).

Intentaré redimensionar a lo darrer de tot i abans de fer-ho en guardaré una copia sense redimensionar, ja que si he de fer-hi més correccions podré fer-ho des de la imatge sense redimensionar (cosa que pot passar sovint després de rebre els vostres consells).

BielPons
29/08/2010, 22:30
Quina pena de el cap que tapen las potes del cavall, el demes ho veig bastant bé, la bandera jo la hauria dessaturada.

mariarosaoliver
29/08/2010, 22:46
Impresiona ver la cabeza del caballo en pleno esfuerzo, una foto bonita, difícil de tomar en unas fiestas multitudinarias.
Para mi, tambien, la segunda es mejor :)