PDA

Ver la versión completa : Mai mes cap guerra



LluisSurralles
22/08/2010, 18:51
L´altre dia vaig tenir ocasió de fer-li fotos a aquest "ocellet". L´he editat en blanc i negre (la que veieu) i en color que la tinc al meu àlbum de la galeria amb el títol "L´hora del bany" En color m´ agrada força perque té un tò misteriós pero el colom ha quedat massa blau i no sé com tornar-lo blanc en canvi en blanc i negre no tinc aquest problema i segueix tenint el mateix ambient de misteri. ¿Quina versió us aagrada mes? Si no us en agrada cap també ho podeu dir. No he posat les dues fotos perque encara estic molt verd en el tema fotofinde i no sé com penjar-ne dues al mateix temps.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43604 &g2_serialNumber=2

VLafebre
22/08/2010, 20:03
Abans de res, dir-te que, en general, a mi m'agrada molt el blanc i negre, i aquesta versió teva amb el to que li has donat, la trobo molt encertada. No obstant, i comparant les dues imatges, m'agrada més la versió en color. Els tons daurats de l'aigua li donen un encant especial.

És cert que l'ocellet està blau, el pobre. Jo no sóc més que un aprenent en PS (el faig servir molt poc perquè edito amb Capture NX2 i només conec lo bàsic, del PS), però probaria de fer el següent:
1) seleccionar només l'animaló
2) "tono/saturación", baixar la saturació de l'implicat
3) "equilibrio de color", baixar cian i augmentar groc, també només de la criatura en qüestió, a criteri.
4) corregir de contrast

Però aquí hi ha vertaders experts que segur et poden donar un procés molt més acurat i fiable.

imported_admin
22/08/2010, 20:38
1. La foto en B/N és maca, però també m'agrada més en color.
2. Per insertar dues fotos en el mateix tema cal repetir la maniovra que fas per posar la primera, simplement repetir : Icona de Insertar imatge i posar la adressa de l'imatge entre els corxets.
3. Sería interessant que obrissis el tema que ens has exposat amb "MODIFICAR" i afegeixis la segona foto. Després cal "Guardar" ésclar.
Prova-ho.

LluisSurralles
22/08/2010, 23:06
Seguint els consells d´en Vicens he retocat la foto i sembla que l´ocellet ja no és tan blau. De totes formes segueixo tenint el dubte de si es millor (o menys pitxor) en blanc i negre ó en color. Moltes gràcies Vicens-
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43648 &g2_serialNumber=2

imported_admin
22/08/2010, 23:41
Lluís : he tingut que posar ma i redireccionar coses per tant de seguir el fil d'aquest tema .
He mogut la darrera entrada que has fet amb la foto en color millorada, aquí. Espero no et molestis.

Per cert, molt be el tractament del color.
Tal com queda m'agrada molt.

CarlosSilvestre
23/08/2010, 17:12
Me quedo con la de color. Pena que el ojo de la paloma no esté correctamente enfocado.

imported_admin
23/08/2010, 19:17
Me quedo con la de color. Pena que el ojo de la paloma no esté correctamente enfocado.
Razón tienes Carlos.

PepePenafiel
23/08/2010, 20:29
Pues permitidme que vote por la opción B/N, el color no me acaba de convencer en la paloma. Insisto en que deberé revisar la calibración de mi monitor ya que a lo mejor este es el problema.

joangomila
24/08/2010, 07:27
A jo també m'agrada més en b/n, sobretot la zona de les gotes d'aigua que van caient.

LluisSurralles
24/08/2010, 23:43
vaya vista que teneis. ni me habia dado cuenta de que al ojo le falta foco. Lo mio debe ser senil.

JoanCardona
29/08/2010, 10:58
El meu vot pel color; els daurats de l'aigua no tenen preu.