Ver la versión completa : foto per comentar
AlbaRebordosa
22/08/2010, 08:58
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43305 &g2_serialNumber=2
Gràcies, Alba
VLafebre
22/08/2010, 12:38
¡¡¡Hombre Alba!!! ¡¡tiempo ha!!. Em fa il.lusió veure't per aquí de nou després de tant de temps.
Aquesta foto "de colors", com tu diries, i que és una bonica postal, crec que guanyaria amb una mica més de contrast. Prova-ho i ja em diràs.
Una abraçada.
imported_admin
22/08/2010, 20:29
Posats a dir, crec que cal afinar un pel més la verticalitat.
Un pel més de llum, pot ser?
Alba, donem per descomptat que la foto és maca. Si algun dia ens oblidem de dir-ho ja ens disculparàs, però és que ens estem acostumant a estudiar la foto i treure'n el que potser es podria millorar.
Com que ets nova en aquest aspecte, deixem insistir que rebràs crítiques, pero amb tot el carinyo del món, tot i que a vegades pequem de poc "romàntics", ja m'entens. Anem al grà.
Has començat, no t'aturis.
AlbaRebordosa
22/08/2010, 21:16
valen, gràcies. em feia por que no entendria els vostres comentaris que a vegades parleu amb un llenguatge molt especialitzat i em perdo, però de moment els he entès i els puc portar a la pràctica. ja faré els deures i ho tornaré a penjar. Muaks* ;)
AlbaRebordosa
23/08/2010, 11:34
he intentat fer el que m'heu dit. noi sé si me n'he sortit prou...
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43660 &g2_serialNumber=2
imported_admin
23/08/2010, 19:21
Molt be per la llum.
La verticalitat no l'has tocat però potser la podriem deixar així.
AlbaRebordosa
23/08/2010, 22:11
Sí que l'he tocat però jo és que la veia ja bé. i ho he tocat poquíssim
imported_admin
23/08/2010, 23:01
Sí que l'he tocat però jo és que la veia ja bé. i ho he tocat poquíssim
En sí, no te gaire importància. El que em fa dubtar, és la manera en que valores i modifiques la verticalitat o l'horitzontalitat.
Utilitzes el nivellador de Camera Raw ? o la Regla del Photoshop o a ull?. Ara ja és curiositat meva.
VLafebre
23/08/2010, 23:06
Bon resultat, Alba. No paris.
AlbaRebordosa
24/08/2010, 07:23
Ho faig des del picasa que té una opció per redreçar, amb una retícula. (perdoneu que insisteixi però així practico de publicar fotos)
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43704 &g2_serialNumber=2
joangomila
24/08/2010, 07:24
M'agrada el resultat, ambdós retocs (verticalitat i llum) son molt subtils, em sembla que s'ha tractat d'una feina de precisió.
A mi, quan edito una foto, em costa veure els canvis que es van produint en la imatge a mesura que modifiques algún paràmetre.
Enhorabona, Alba.
AlbaRebordosa
24/08/2010, 07:25
ho he tornat a redreçar una mica, veig que tenies molta raó Jaume. Encara penjo les fotos petites! caram, no era >:( la meva intenció.
AlbaRebordosa
24/08/2010, 07:27
Gràcies pels vostres comentaris. Tenen molt valor per a mi perquè jo us valoro molt. Sou molt amables. M'encanten les vostres fotos!!!! :-* :-* :-*
AlbaRebordosa
24/08/2010, 11:31
CREC QUE JA ME N'HE SORTIT DE POSAR-LA GRAN. Gràcies Jaume, ets un bon mestre i tens una paciència infinita!
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43724 &g2_serialNumber=2
CarlosSilvestre
24/08/2010, 11:44
El motivo fotográfico es excelente. llego tarde y veo que entre todos habeis ayudado a Alba a mejorar esta fotografía. Así que sólo me queda que confirmar la mejoría.
AlbaRebordosa
24/08/2010, 14:17
¡Gusto en saludarte, Carlos! Yo no me atrevo a comentar vuestra fotos, me encanta verlas y aprendo mucho leyendo vuestros comentarios. Pero esto crea adicción. ¡No te das cuenta y te pasa el dia! un abrazo muy fuerte :D :D :D
CarlosSilvestre
25/08/2010, 15:02
¡Gusto en saludarte, Carlos! Yo no me atrevo a comentar vuestra fotos, me encanta verlas y aprendo mucho leyendo vuestros comentarios. Pero esto crea adicción. ¡No te das cuenta y te pasa el dia! un abrazo muy fuerte :D :D :D
Pues tú opinión cuenta tanto como las otras, así que, no te cortes y ...¡a dar caña! ;)