PDA

Ver la versión completa : smaixada en sequència

LluisSurralles
17/08/2010, 23:30
Aquest és el "mate" guanyador al concurs de la supercopa del 2009 de Las Palmas. El jugador és en Christian Eyenga de la "Penya". Es tractava de clavar la pilota i al mateix temps arrancar mossegant, un "peluche" que estava penjat del cèrcol. En aquestes fotografies es aconsellable no utilitzar l´autofocus. Val mes enfocar la xarxa i deixar el focus fixe. Tampoc utilitzem els flashos zenitals que tenim coocats al sostre del pavelló perque tardan 3 segons en reciclar i no podriem fer sequència. Us dic aixó perque, donat el cas de que hem de tirar molt ràpit (minim 1/500 s) perque no surti moguda, hem de forçar la sensibilitat "a lo bestia" (Iso 3000) i, malgrat que la càmara dona poc soroll, sempre quedan amb bastant de grà i no es pot ampliar massa. Espero que us agradihttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43157 &g2_serialNumber=2

joangomila
18/08/2010, 07:31
Impresionant! vols dir que teniu flashos penjats del sostre del pavelló??? Açò no m'ho hagués pogut imaginar mai!!!
Moltes gràcies per l'explicació.

CarlosSilvestre
18/08/2010, 07:34
Es una secuencia oportuna y bien realizada.

imported_admin
18/08/2010, 08:20
M'encanta la sèrie i m'encanta l'explicació.
Jo vaig tenir el privilegi de participar de la teva metòdica de treball in situ i em queda un record únic. Ja sé que comparar és lleig, però deu ser com quan et conviden a entrar a la cabina del pilot durant un vol...
Vicenç, si algun dia arrives a aprofitar l'opció que us dona, disfrutarás. Això sí, li hauràs de prometre que després no li faràs la competencia.* ;D

PepePenafiel
18/08/2010, 15:50
Una secuencia muy profesional.
Una duda ¿porque en este tipo de imágenes no se valora acortar la profundidad de campo?.

VLafebre
18/08/2010, 17:22
Una seqüència extraordinària, fruit del coneixement. "Chapeau"!.

Jaume, si algun dia puc aprofitar l'opció que ens dóna, com vols que li faci la competència?. Prou en tindré en poder aprendre'n una mica!!

LluisSurralles
18/08/2010, 18:51
Pepe: la foto està tirada a f. 2,8, el que passa es que, en aquest pavelló el públic està molt a prop de la pista. Per altre costat vaig tirar amb l´objectiu a 80 perque la imatge no marxes del cuadro i después vaig reenquadrar. Per aquest motiu el públic no està prou desenfocat. De totes formes, si ampliem, es veu mes desenfocat.
Quan al tema de la competència, no tinc cap por. Em queden 8 mesos per jubilar-me. Tant de bó que algú reculli el testimoni