PDA

Ver la versión completa : Cales Morts



Raul Sintes
09/01/2021, 12:05
Per poder fer aquesta foto vaig baixar just a un replà que no més hi cabia el tres peus, per tant vaig haver de obviar el primer pla.
Iso 500, f/11; 1,6” i focal de 11 mm. filtre degradat

Ara veig quant l'he pujada que no està ben nivellada.

13363

Lafebre
09/01/2021, 12:39
Maquíssima foto, Raül. Molt bon enquadrament per a un espectacular indret. Trobo especialment encertada la velocitat de dispar per donar-li aquest aspecte a l'aigua de la part inferior. No trobes que el conjunt de la foto (no només el cel) té una certa dominant magentosa?. Molt bona foto, Raül.

Tito Felix
09/01/2021, 21:01
Un rinconet ben guapo Raul!!!

Raul Sintes
10/01/2021, 19:42
Maquíssima foto, Raül. Molt bon enquadrament per a un espectacular indret. Trobo especialment encertada la velocitat de dispar per donar-li aquest aspecte a l'aigua de la part inferior. No trobes que el conjunt de la foto (no només el cel) té una certa dominant magentosa?. Molt bona foto, Raül.

He intentat treure els magentes en photoshop i no n’hi he vist, després he desaturat els color vermells i m’agrada més, queda més natural

Raul Sintes
10/01/2021, 19:43
En el meu monitor, hi ha una gran diferencia, però desapareix quant la pujo al foro.

Lafebre
11/01/2021, 12:13
En el meu monitor, hi ha una gran diferencia, però desapareix quant la pujo al foro.
Aquest tema de que alguns aprecieu diferències entre la foto original que veieu al vostre monitor i la que després pugeu al foro no és nou i és una veritable llàstima. No sé com es podria arreglar. Haig de dir que en les meves fotos no he apreciat mai cap diferència.

Pepe Peñafiel
14/01/2021, 09:52
Preciosa imagen, destaco la cuidada composición.