PDA

Ver la versión completa : Bicicleta



antoniasanchez
13/02/2013, 12:40
Us envio aquesta foto per que em digueu els pros i els contres !!! :)
Petonets a tots!
Antònia
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=13038 1&g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
13/02/2013, 18:07
vamos allá!!!
Has visto un buen motivo fotográfico y buscado bien la diagonal de la bicicleta pero deberías haber intentado evitar la zona soleada pues, al ser tan llamativa, es un elemento que distrae mucho. Se trata de dar vueltas a la bici intentando conseguir el ángulo más adecuado en el que todo esté en la sombra.
No sé si has hecho algún tratamiento a la foto. Creo que le falta contraste (ajustando curvas o niveles) y un pelín de saturación para resaltar esas preciosas flores.

beptaltavull
13/02/2013, 19:00
Estic d'acord amb el comentari d'en Carlos i encara afegiria que una perspectiva no tant picada li aniria millor [smiley=tekst-toppie.gif]

M'agradaria veure més fotos teves ;) ;)

antoniasanchez
15/02/2013, 10:15
Sí, teniu raó. El tema del sol va ser una mica complicat, però realment el tenia que haver tret de la banda dreta.
Pel que fa a la saturació, hi vaig afegir una mica de contrast, però la veritat es que tant la bicicleta com les flors, no tenien color, eren més haviat amarronadas (o brutes, je je).
El que ni entenc molt bé és el concepte de "picada", tot i que evitant-lo segurament hauria pogut treure el tema del sol. Un fall!, però d'altra banda, a mi m'agrada més no fer-les des de la perspectiva "normal o correcta", però potser això desmereix la foto, no?

Bé, moltes gràcies als dos. Prenc nota. Aniré enviant alguna foto més.
Fins aviat !

joangomila
15/02/2013, 17:33
No puc afegir res més al que ja t'han dit els companys. El millor que pots fer es fer moltes fotos i anar provant diferents perspectives per veure quina et convenç més.

imported_admin
15/02/2013, 22:59
Molt be Antònia. Aprofita aquests consells.
esperem més fotos.

antoniasanchez
21/02/2013, 13:57
Gràcies a tots per les respostes. Aniré penjant alguna de tant en quant (per no avorrir, je je).
Petons! :-*

juancuadros
21/02/2013, 18:58
Hola Antonia: Una composición original y bien solucionada. Enhorabuena y un saludo.